|
אולי מספיק כבר לדבר- ויהיו כבר מעשים
"אולי יבוא יום ולא יהיו כבר כעסים"
תמיד אומרים: "יבוא יום" אבל מתי הוא כבר יבוא?
אנחנו שנים בתוך סיפור שלא כתבו לו מבוא
אם נופלים כל יום מן הפח אל הפחת
איך רוצים שביום אחד לא תהיה שנאה ופחד?
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
השממית חיפשה
סיסמית, אך בכל
השממה לא היה זה
אלא קולו של דן
סממה, ששאל-
"מי שם מה?"
והשממית השתעממה
ושמה פעמיה
השמימה, שם
הטילה מימיה...
השממית ימימה |
|