|
אבל למה לכלא? הוא רק פועל!
אבל מה לעשות, ככה זה בישראל.
בשבוע הבא הוא בטיסה חזרה,
והמעגל הושלם
|
עדיף לחיות בנאדם, מלמות גיבור
תתחיל להתעורר, ואת הזוועה תעצור
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
כל הדרך מקרתגו,
לאירופה, דרך
האלפים, על פיל
מזורגג, יש לי
שפשפת,נגמר
האוזו, והמחשב
לא מוצא סרבר
לבמה חדשה!!
(חייל פוני
שבוז. ואין
הכוונה לפוני
כגון סוס קטן או
שיער על המצח.
החסרונות
המחרידים בכתיבה
ללא ניקוד.
ג'יזס.)
(ג'ונסון בשיעור
היסטוריה) |
|