|
Music is my life and my life is music
|
נזכרת בך לפעמים צוחקת לפעמים בוכה
לפעמים שותקת, לפעמים בוהה
את האהבה שלנו לעולם לא אוכל למחוק
בליבי תשאר "הכי בעולם".
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
כן לאריק,
לא לבנץ.
(לא יודעת, אף
פעם לא אהבתי את
הנרגנות הזאת של
הבנאדם) |
|