| 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 | 
 מאחר וניסיונותיי שלי בחיים הסתיימו בצורות עקיפות כפרודיות עלרעב, צער או גלות, היה מרענן לגלות את המעגל המשולם האישה הזו
 יצרה, בו המציאות גברה על כישרונו של המתבונן לרדוקציה במשמעות
 ובגודל של כל פעולה אותה עשה.
 
 | 
 | 
 הנה סיפור מלא באובדן וארוס, שלוש חמישיות בדרך למיתוס 
 | 
 | We're terrified we'll cut him; his blood'sThinner than the soup at this place
 
 | 
 | הדמות במראה שותקתהפשטתי אותה
 
 | 
 | האינטרוורטי מטיס גויותעל חוטי עפיפונים
 מהאלפה עד לחול ביד
 וכל צבעי הפנדה נרטבו
 
 | 
 | בקוביה הונגרית של אורות וצללים,רגליו מכות באבנים המרוצפות בכבדות
 פחות ופחות
 
 | 
 | לא נענו וכי אנחנו צריכים אוזניים בארץ כדי לשמועאת הניסור הארוך, הנופל של ההיסטוריה
 
 | 
 | אנו לא מרשים לדבר למות אבל הכל נרצחואז מסווג מחדש: המוות של מותו הופך לצורת אמנות.
 
 | 
 | אצבעות רעמתם מחנכות את הרוחלגעוש בהן. סוסים, עומק, רוחב, אורך, זמן
 הנותן לפרא לדהור בו.
 
 | 
 | המשיכה האיטית כנגד נייר הזכוכיתבעשן מגרדת
 מראש הגפרור
 
 | 
 | אין דרך להסיט אור מפוטוסינתזה לאלכוהול
 ומילים.
 
 | 
 | מיכאל מת ואישתי ראתה כוכב נופל בערך הזמן שהוא נפטר. 
 | 
 | בקרוב נהפוך לשמועות על מוות.ונתרחש תמיד, רק, בדיבור.
 
 | 
 | הפלנו הכל - בעיקר ספרים - ורצנו למעלה. כמו צורות בציור,בביטחה ובחשיבות של צורות בציור.
 
 | 
 | כל כך מהירים, דבריהעולם הזה נצמדים תמיד
 להתרגשות
 
 | 
 | סיפורנו הוא של רגעים כשאפילו תנועה איטית מהירה מדי לצמצם:
 מילים שהעיפו את חיינו,
 כך, עיניים שחותכות ותופסות אחת השניה,
 
 | 
 | רמיזות אישיותוהקבלות מגוחכות.
 
 | 
 | נראה לי שהזמזום הזה מחבר את כולנוהוא נהג להגיד
 
 | 
 | ואנו נכשלים בנבואתנו הזמנית,אבל נכשלים כמו הטיטאנים, ענקים
 בהריסותינו ואנושים יותר מממשיכינו.
 
 | 
 | אינני. מלבדהאחד שבא, גורר
 את ליבו, אותו הקטור, מסביב לעיר,
 בה את שוכבת נושמת בחשכה.
 
 | 
 | הטוב ביותר הוא שאתה מתרגל לזה. 
 | 
 | כשאנחנו צוליםמרשמלו מעל הכיריים במטבח
 
 | 
 | בנגוד לאסקימואים אנו יודעים פחות ופחות מלים עד שזה נצב מולהפרצוף.
 
 | 
 | אני לא יכול להיות הראשון שהבחין בזה. מי שאמר את זה ראשון -מה עוד הוא אמר?
 
 | 
 | זמן, הקלישאה הראשונהנותן את השם יקום לכל מה שהוא לא עצמו. גם לכסף.
 זה מה שאהבה עושה לדברים
 
 | 
 | אני מלא באיזו תשוקה מפושטת ועוד דבר שאיני מבין או מזהה.
 
 | 
 | זה מפשיט את הלב, אותה כפפת גומי, הפוכה, תלויה חסרת נחש 
 | 
 | ספר "1000 משחקי המילים האהובים ביותר"ותעזוב.
 יש בדידות שצריכה להיות
 מובנת ולא להפתר.
 
 | 
 | בלעה את תאוות הדם עדשכולם נסגו. כשהכוכבים הופיעו,
 חלק ברחו, חלק הפילו את הנשקים
 היכן שעמדו, אחד כרע ברך והתפלל.
 
 | 
 | ישמור אותנו אלוהים מפינותיך, מקופלות, מבושמות, צורחות אור
 מרעידות בקולן היבבני
 גירודים אחרונים מקצה ציפורניים
 גחמניות.
 
 | 
 | על מגילה ישנה שקראנו עד החצי,כי שם זה נמוג או הדמויות הפכו זרות
 לנו, שירה עתיקה אמרה לנו
 
 | 
 | בין רתיחה לרתיחהנוהמת לופתת, גוששת גדמת ידיים
 מעוררת חיכוך סמיך ודקדקני,
 מחשבה המתווכחת על הגדרות.
 
 | 
 | מתכופף אל קערת הזכוכית[ אם אי ידיעה היא אוכל -
 היא במקום אחר ] האדומה בשמנת.
 תתגדל היא ותשתבח.
 
 | 
 | אור החורף מתאזן עם האור בבתים,לרגע מתייצב, אז נשבר, מת שוב.
 
 | 
 | גופה, מכתביי וירח החורף היו כל מה שידע אותו נוף על לבן.אפילו הקירות היו רישומי פחם של קירות.
 
 | 
 | כמו הסיפור שלך על איך נרודה בקושי יכל לשבתעל המיטה, כה פולשני היה הסרטן. והוא קרא לליבו אבן.
 
 | 
 | משנן את ציוני הדרך ולומד את המעגליםמודה שאני רק חלק מהרצף
 
 | 
 | לגרביים כשהחוק היחיד הואלא לדעת את החוקים ממקום אחר.
 מערה של עטלפים הנתלים
 
 | 
 | ורחוק יותר,האלים לפני האלים, אלו שאכלו את ילדיהם ותיחכמו
 עינויים מופתיים בנצח, צפו וידעו עצמם בין החיים.
 
 | 
 | אוחז במעיליימים אחרי ימים
 עד שהאצבעות כחולות
 
 | 
 | הבטחות, הבטחות; ובו בזמןהעולם מצטמק מולי.
 אני עייף ועדיין עיניי זוללות ורדים,
 יערות גשם, ימות, לווינים, הירח.
 
 | 
 | אבל אני רוצה להאמיןשבתנועת אבק הבית נוכחות דקה עדיין שם:
 ריס, קשת חתוכה של ציפורן.
 
 | 
 | כל כך מוזר להכריז על כך,כמו להתוודות לחיים נסתרים של קניבליזם
 
 | 
 | כבר למדנו איך להחזיק אותו:יד אחת מתחת לגב ויד נוספת מחזיקה את הירך.
 
 | 
 | 
 אני מניח שיש משהו מאולץ ולא ברור במראות לוהטים ומתלבניםבהפרעות אטמוספריות, גאות זמן הופכת למגנטה ודקירות אדום -
 מהו לומינזם אם לא שתיקה ברחוב הרואה, תל אביב בחופיה
 וביצותיה המלודרמתיים, רמות מדממות וקרינה המכתימה
 
 | 
 | 
 יופי.או יותר נכון העדרו, ואני מבין שום שמעולם לא שמעתי גבר
 במשפחתי משתמש במילה הזו
 אלא אם זה היה על מכונית או כדורגל.
 
 | 
 | 
 העובדה שהליבידו שלי "מצטבר" אינה יותר רלוונטית לשאלה האםנכון לשכב עם האישה שנמצאת מולי יותר מאשר העובדה שהאדרנלין
 הצטבר רלוונטית לשאלה האם נכון להכות אותה. לחשוב על תשוקה
 מינית במונחים כאלו הוא מעשה של תירוץ מוסרי ללא מוסר.
 
 | 
 | המאבק על הקוריקולום -  על קביעתה של תכנית הלימודים -  החלעוד ביוון העתיקה עם המאבק בין סוקרטס לבין הסופיסטים. אפלטון
 אמנם פסק בקצרה לטובת הפילוסופיה, אבל בתי הספר לרטוריקה הם
 שהיו בעלי ההשפעה הגדולה יותר בתקופה ההלניסטית - תקופה שבה
 נקבעה תוכנית הלימודים
 
 | 
 | נאבוקוב לא מצביע עם אמנותו כלפי משהו אחר - מרקסיזם,פילוסופיה, סוציולוגיה - אלא כלפי הדבר עצמו. אמנות המכילה את
 עצמה ומנותקת מהחיים
 
 | 
 | יצרנו צלם אליל מהקדמה. אבל "קידמה" היא רק שם נוסף לחלומותאנושיים, לשאיפות אנושיות, לפנטזיות אנושיות. כשאנו סוגדים
 לקדמה, אנו משתחווים לפני מזבח עליו מוצגים כל חטאינו.
 
 | 
 | מחשבות מייחדות, הן, במובן מסוים, מיסטיפיקציות. אך אנו חייםעל פי מיסטיפיקציות כאלו. הן הכרחיות להקלה על כאב ההתגשמות
 הפיזית: הכאב שנכפה עלינו בשל הטבע הדואלי של חיינו, כשאנו
 רואים את העצמי על נגזרותיו נדחקים הצידה על ידי הגוף וצרכיו.
 
 | 
 
 
 
 אל הארכיון האישי (38 יצירות מאורכבות) 
 | 
 
   
 
 
 
 
 
 |