|
זה סתם שיר
על איך שזה נגמר
על סתם אחד, עצוב
שאין לו מה לומר
|
אולי זה ישמע דפוק
ובטח לא נורמלי
אבל כשנישקת
הרגשתי שעמד לי
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
קפה זה סמים,
סיגריות זה סמים
וגם אלכוהול זה
סמים.
אין צדק אין.
מתי יהיה
סנסימיליה
דובק?
ג'ימי גיטאר על
חוסר הצדק
החברתי ורק על
קלים |
|