|
אני כותב שיר,
משמע אני משורר
|
לא טעים לי פפסי קולה.
עושה לי גזים.
|
...Go out to the park in two in the morning with a gun in my
hand and kill two of those fucking bitches who had been
yacking and yelling under my window all night long. Or at
least that's what I'd like to do.
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
ראיתם את זה?!?
שלי מדברת!!!
מה קרה שלי,
החבר בחופשה?
לא לקח אותך?
מה תעשי
בלעדיו?
הוא לא קצת
חרא?
את יודעת מה הוא
כותב עלייך כל
פעם מאחורי
הגב?
סתם אחת שמנסה
לסכסך... |
|