|
אלוהים שלי,
אני יודעת שאין לי שום זכות כרגע לדבר איתך,
|
העובדה שאני טועה או שמשהו מתבצע לי בגסות הופכת אותי לחיה.
|
לאחרונה עולות בי שוב ושוב המחשבות האלו, על כמה שאני בנאדם לא
חכם. אני משתדלת שלא להתנצל בפני אנשים על הדברים שיוצאים לי
מהפה, אבל בפנים אני מתייסרת כמעט על כל מילה שאני אומרת. אז
יש שיבואו ויגידו לי "בחיאת, תתחילי להעריך את עצמך..." אז זה
לא זה. אני מעריכ
|
היא עולה על הבמה, מחוייכת.
לוקחת ביד ימין את הבס וביד שמאל מסדרת את המיקופון ככה שיתאים
לה. הכל טוב.
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
חשבתי לקפוץ
1000 פעמים
במקום ולומר "גע
גע גע, אני לא
משוגע"(מתוך
סיפור פשוט,
מכירים?)
אבל אני חושבת
שחוץ משכנים
זועמים, אמא
מבוהלת, ורגליים
כואבות, לא ממש
ייצא לי משהו
מזה...
נכון?
אחת ששפיותה
מוטלת בספק... |
|