|
נו... אז מה?????
כבר ברחתם מאותו צינוק?
יפה....
אולי הפעם תראו שהחיים הם ברורים ברגע שמסתכלים על התמונה
הגדולה... אולי
|
אני כותב עכשיו על דף חדש.
אולי אני צריך למלא אותו כדי לא לבזבז מקום
וכדי שהאנשים שיראו את הדף יתרשמו יותר
(הייתי צריך לשים כאן משהו....)
|
זה לא אני שלא מסתדר עם העולם
זה לא אני שמעמיד פנים
כי כשאומר אני אוהב אותך
אתכוון לכל המילים
|
אני מוציא קולות מפי
ואת להם לא מקשיבה
את שומעת למילים
לא מקשיבה לאהבה
|
כן זה לא אנחנו
אנחנו לא אשמים
הוא התערב בלי שנבקש
הוא התערב לנו בחיים
|
כל הזמן דופק
אני דופק לך על הדלת
ואת דופקת לך איזה בחור או בחורה
כל הזמן דופק בשביל לשאול את השאלה
אך אין תשובה, את לא עונה
|
האם כל מה שקורה לך הוא באשמתי?
ואם אני עוצר את הזמן
זה כבר רגשי
|
אני כותב עכשיו על דף חדש.
אולי אני צריך למלא אותו כדי לא לבזבז מקום
וכדי שהאנשים שיראו את הדף יתרשמו יותר
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
איך סלוגן
נולד?
כמו תינוק,
בהתחלה זה
מצחיק
אחר כך כבר ממש
לא!
איך סלוגן
נולד?
כמו הצחוק,
בהתחלה זה
מגניב, עד ש...
די!
שאול מהמוסד,
שמרטף חסר
אחריות וחוש
קצב. |
|