|
האיכות הלא משהו היא בגלל הסורק ששב מן המתים... בגלל זה לא
עלו יצירות כבר הרבה זמן.
|
בבסיס צוייר ונסרק, אבל רק כעזר.... יש כאן הרבה יותר דברים
שהם יצירי מחשב......
|
מעובד במחשב (אחרי ציור בעיפרון)
|
וידאו קליפ שערכתי עם פרימיר 6, על פרק די אהוב ב"באפי"
עם השיר Queen Of The Damned של Korn
צפייה נעימה!
|
חזרה לעמוד היוצר הראשי
|
|
זה לא כאילו
שאני מובטל, זה
פשוט שיש מס
הכנסה, ביטוח
לאומי, דמי חבר,
דמי הסתדרות,
קנסות, משכורת.
תמחק את
המשכורת.
הומלס מתרץ את
מצבו הקשה |
|