[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








היא עזבה אותו, זה המשפט הכי טוב לתאר את מה שקרה, אולי אפילו
נטשה אותו, כשהוא היה צריך אותה. לא הייתה שם אהבה, אבל, מצד
שני, איפה יש אהבה? בטח לא אצלו. הוא פחד להיפתח, והיא הוכיחה
לו שהוא צדק. או שאולי הוא גרם לה להוכיח זאת, מתמרן את המצב,
כך שבסוף הוא יצא צודק. מראה לה שהוא לא מסוגל לאהוב. אז עכשיו
הוא צודק, בלי אהבה, אבל צודק.

וזה אותו הדבר בכל פעם, הוא בטוח שהוא לא מסוגל לאהוב, אז הוא
מונע מעצמו להרגיש אהבה. וכשהיא אומרת את המשפט הנוראי, הוא
מרגיש אשמה, שהוא לא אוהב חזרה, אבל הוא לא רוצה לפגוע, אז הוא
משקר. וכשהוא לא יכול לשקר עוד, הוא מודה, תמיד ברגע הכי לא
מתאים. תמיד מפוצץ את הכל, תמיד פוגע, תמיד נפגע.

והוא שוב פעם צודק. לבד, פגוע, אשם, אבל צודק. וזה הכי חשוב,
לא?







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
כשאני ממש
מתכווצת
מגעגועים
אליך
ושפתיך
ונשימתך
וידיך
ועיניך
וכל גופך

אני הולכת לבמה
חדשה
וקוראת שם את
שיר האהבה
שכתבת
לחברה שלך...

- גיל


תרומה לבמה




בבמה מאז 5/1/02 3:08
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ציפציף בלמן

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה