[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







אח שלה
/
חיים שמורים

פעם במשחקי מחשב לכל החלטה היתה משמעות סופית. החלטה לא נכונה
בתחילת המשחק - ואולי לא תראו את סופו. החלטה לא נכונה ברגע
מסוים - ואולי תיפסלו ותצטרכו להתחיל מהתחלה. כן, מהתחלה -
שאלו כל מי ששיחק קראטקה והגיע לנסיכה בעמידת קרב.

כל זה היה מאוד מבאס, אז הוסיפו את האפשרות לשמור. F5 -
והמשחק נשמר. F7 - חוזרים לנקודה בזמן. החלטה לא נכונה?
F7! ואז עושים הכל אותו הדבר פרט להחלטה אחת קטנה שמשנה הכל.
והדמות? כבר לא יודעת שבכלל היתה החלטה שבגללה היה צריך ללחוץ
F7. היא עשתה הכל מושלם.

כשהייתי ילד, חשבתי כמה טוב היה אם אפשר היה ללחוץ F5 ברגעים
מסוימים, רגע לפני איזה מעשה נועז או מטופש, לראות איך יצא ואז
F7 אם לא יצא טוב. זה היה משהו שילד יחשוב עליו כמובן.. אבל
לפעמים גם היום אני תוהה - אם זה היה קורה, האם הייתי יודע?
אולי מתישהו לחצתי F7 ו.. הופ! דה ז׳ה וו..







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
"חוזה לך ברח
!"






קמילה מזהירה את
המאהב לאחר
שפבלו נוקש
בדלת.
(ציטוט מפרק
436בטלנובלה
'קמילה').


תרומה לבמה




בבמה מאז 13/6/21 10:40
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
אח שלה

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה