[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








ביום שקניתי קטנוע גיליתי עולם חדש ושונה. ואני לא מדברת על
אותן יתרונות ברורים שיש לנסיעה על קטנוע הכוללים מחיקה מוחלטת
של המושגים פקק ולמצוא חניה.
גיליתי דברים חדשים ומדהימים, שבתור נהגת ברכב לא העליתי על
הדעת ולא חשבתי שיטרידו אותי אי פעם.

מיקומו של הקטנוע על הכביש - משום מה, אין הגדרה מדויקת למיקום
הקטנוע על הכביש. ככלי רכב, מותר לו לנסוע על מסלול נסיעה
רגיל, במרכזו. אך, משום מה, למרות שקטנועים קיימים די הרבה
זמן, אף אחד עדיין לא התרגל לזה ולכן זה נורא הגיוני להמשיך
ולנסוע, ללחוץ על דוושת הגז כאילו אין קטנוע על המסלול. זה גם
הגיוני לפנות על הקטנוע, לעקוף אותו מכל הצדדים, בעיקר אם מיד
אחרי העקיפה צריך לעצור, הגיוני גם להידבק אליו עד כדי ירידתו
לשוליים והכי הגיוני, פשוט לצפצף לו שיזוז, כי... מה הוא עושה
שם בכלל?

רגעי רמזור - אני מבינה שמאוד מרגיז לעמוד ברמזור, עוד יותר
מרגיז שיש תור ארוך והכי מרגיז שאיזה קטנוע מסכן עם זמזום
מעצבן עוקף בנחת את כולם ונעמד בהתחלה, לפני המכונית הראשונה.
אבל גיליתי, שעוד יותר מרגיז כאשר קטנוע נעמד כמו כל רכב אחר,
לא נדחף ולא עוקף ומחכה ברמזור כמו כולם.
באחת הפעמים, כשרק התחלתי לרכב על קטנוע ולפעמים עוד פחדתי
להידחק בין המכוניות בזמן עומס, בחרתי לעמוד ברמזור כמו ילדה
טובה. ואז, ניגש אלי הבחור ברכב שמאחורי והביעה את תדהמתו על
התופעה וטען בתוקף שאני מפריעה לו להידבק לרכב שלפניו על מנת
שיוכל להספיק ולעבור את הרמזור. אני חושבת שעד עכשיו לא ירד
מפניי מבט ההלם שתקף אותי.

עיוורי הצבעים - הידעתם שאין ממש משמעות לתחלופת האורות
ברמזור? בתור קטנוע שעומד לרוב בתחילת התור נאלצתי לומר כבר
מספר פעמים את בירכת הגומל. עוד לא היה צומת אחד שלא עברו בו
באדום. ולא אדום כמעט, לא אדום כאילו ולא אדום בדרך, אלא אדום
חם, צועק שאינו משתמע לשתי פנים.
ולכן, כאשר אתם לא נמצאים בתחילת התור של הרמזור, אל תצפרו
מיד, פשוט אין אפשרות לנסוע בירוק, צריך לספור עד עשר ולקוות
שכל עיוורי הצבעים, או לחילופין אלא שלא יודעים את מיקום האור
האדום, יסיימו לעבור את הצומת.

מרחב מחייה - אז זהו, אין כזה דבר בארץ. אנשים מעדיפים להיות
אחד בתוך השני למרות כל הלחץ שיש כאן בכל מקרה.
מה יותר פשוט מלעמוד בין שני פסים, מקווקווים אומנם, המצוירים
על הכביש. למה כל אחד מרגיש צורך לעמוד קצת גם על המסלול השני?
האם זאת תחושת ההחמצה שהמסלול של השכן ישר יותר? חלק יותר?
שחור יותר?

התמרור הנייד - זה התמרור החדש במבחני התיאוריה למכונית. תמרור
נייד, כל פעם מופיע במקום אחר בלי סדר קבוע מראש.
התמרור הוא בצורה של קטנוע ורוכב, כאשר התמרור מופיע יש לך
זכות קדימה, אישור יציאה לצומת או יציאה מחנייה, אתה לא צריך
לאותת, להאט, לצפור או להביט במראה - פשוט סע!

למה לעזאזל הוא נוסע לאט? - כי יורד גשם, יש רוח חזקה, יש שמן
על הכביש, הכביש מגורד, הרמזור עומד להתחלף לאדום וכל עצירה
פתאומית סופה החלקה, מתקרב לפנייה חדה, אנשים חוצים את הכביש
ועוד... בכל מקרה, יש לזה סיבה!!!

איתותים- בדיוק כמו ברכב, כאשר האיתות השמאלי מהבהב, הקטנוע
פונה שמאלה, כשהימני מהבהב, הקטנוע פונה ימינה. רוב הנהגים לא
יודעים את זה וזה לא באשמתם, זה בגלל שיש להם נקע ביד שמאל
שאינו מאפשר להם להפעיל את האיתות ולכן הם שכחו את מטרותיו.

נכון, גם קטנועים חוטאים על הכביש ובוודאי יש הרבה מה לומר
עליהם, אבל, זה לא הנושא, אז מי שרוצה שיכתוב בעצמו סיפור על
קטנועים, אה, וזה שגנב לי את הקטנוע לפני חמש שנים, זה בסדר,
אתה יכול להחזיר אותו, מיצית כבר לא?







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
"בן, למה לא
אמרת לי ?"







אבא.


תרומה לבמה




בבמה מאז 30/3/10 20:12
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
גלית פיטשון

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה