[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








11 מרץ, 1994
הנה אני כותב שוב לאחר חודש. ובכן, ניסיתי כמה פעמים את
התרגילים של הרקורד האקאשי. אם הייתי ממשיך בתרגילים, אז עכשיו
הייתי צריך להיות כבר קרוב מאד לפתרון. ביום הראשון שניסיתי את
התרגיל הראשון (לדמיין את עצמי הולך בתוך מסדרון לכיוונה של
דלת) הצלחתי יפה מאד. בגלל שלמרות שהשעה היתה רק 9, ההורים כבר
ישנו, וגם ##### [האחות הקטנה של הכותב]. עשיתי את התרגיל,
ואפילו עיבדתי את התחושה בגוף באופן רגעי מרוב דמיון. (זה לא
מסוכן.) אבל למחרת הגיע ידיד, שלצערי אופן הדיבור הרגיל שלו
הוא צעקות. ביום שאחריו ניסיתי שוב, אבל לא הצלחתי הרבה בגלל
ש##### היתה ערה. לכן החלטתי לוותר. כמה שבועות אחר כך חלמתי
חלום שבו אמנם הכל היה מודרני, אבל ידעתי שאני בשליחות מסוימת
יחד עם גדילן קוץ-רגל, ועוד מישהו מגיבורי הרומח. לפני כ-חצי
שנה ראיתי תכנית שבה מומחית אמרה שההבדל בין חלום רגיל לחלום
נבואי הוא שחלום נבואי ברור יותר, בהיר ויש בו אור. ובכן החלום
שחלמתי אז היה כזה. (עשיתי הפסקה קלה של שעתיים בכתיבה.). היום
(בלילה בין אתמול להיום) חלמתי שני חלומות. השני היה חלום רגיל
וחשוך. חלמתי אותו אחרי שהתעוררתי בשעה 4 בבוקר, ונרדמתי.
הדברים שאני זוכר מהחלום הזה הם: ילד אחד שאל אותי אם אני
מביה"ס #######;  ##### היתה במגרש המשחקים, בקשה ממני מרגרינה
ונתתי לה; המורה שאלה את #### אם גן-חיות מפריד בינו לבין ####
, וספארי מפריד בינו ל#### ; (בחלום הזה חשבתי שהם גרים
ב##@#### [שם של עיר סמוכה], ושיש שם גן-חיות וספארי); אז
ניסיתי להגיע לשם כדי לראות את גן-החיות והספארי, אבל, למרות
שבדרך-כלל שהולכים למקום /עירוני/ אחר עוברים ברחובות אבל אני
הלכתי דרך בניין חד-קומתי ארוך מאד שדיריו עניים. הלכתי במקום
שהיה מרפסת אחת גדולה, ונאלצתי לעבור דרך שטחים שהיו חלק
מהדירות; עד שראיתי איש אחד עובר שם. ניסיתי לברוח ולהתחבא,
אבל אז ראיתי שהוא עיוור וכנראה התעוררתי. (אני כותב שוב לאחר
חצי שעה שבה נרטבתי בחוץ וחצי שעה בבית). אבל לפני החלום הזה,
היה לי חלום בהיר, וברור, שמתאים לתאור של חלום נבואי.
את החלום הזה אני זוכר פחות. הייתי בשליחות כלשהי (אני לא בטוח
אם זה היה בקרין או כאן) עם אלהנה צפריר /העלפית/, שמופיעה
ב"רשומות רומח הדרקון", ונישאה נישואים פוליטיים על מנת למנוע
את המלחמה בין העלפים לבני האדם, כדי ששני הצדדים יוכלו להלחם
בצבאות הדרקונים. הבעיה היא, שבחלום היא נראתה כמו קריסניה
כוהנת הטוב מ"אגדות רומח הדרקון". אני זוכר שחיפשנו משהו.
אלהנה מצאה בתוך בניין ספריה שבה היתה עגלה, שעליה ראיתי את כל
ספרי "רומח הדרקון". אבל הם היו רבים יותר מהספרים במציאות,
וגם שונים מהם בתוכן ובצורה. כנראה שבקטע הזה התעוררתי. (לאחר
הפסקה של שעה) 3 פעמים הפסקתי לכתוב, בסך-הכל 4 שעות. ושוב,
אני מאד רוצה להגיע לקרין, ואולי גם לנרניה. את ספרי נרניה אין
בעיה למצוא, קראתי כבר את כל הסדרה פעמיים. את הספרים שכתבו
מרגרט וויס וטרייסי היקמן ביחד קשה למצוא, עוד יותר קשה למצוא
את ספרי "רומח הדרקון", וממש קשה למצוא דווקא את ספר "רומח
הדרקון" שאני מחפש. ובקשר לחלום. אני חושב ומקווה שאכן היה זה
חלום נבואי, או שדר טלפתי כל שהוא שבא מקרין. אני מקווה למצוא
את כל ספרי "רומח הדרקון", ואחר-כך גם להגיע לקרין.
שמתי לב שעד עכשיו כתבתי רק דברים שקשורים בקרין. לכן, אכתוב
כאן מעט על דברים אחרים. היום סוף-סוף גמרתי לשבת בקבוצה אחת
עם###. אבל בעצם לא היה זה נורא כל-כך, ולפעמים הוא אפילו
מצחיק. אבל עם #### אני יושב תמיד, ואצטרך להתנגד אליו. אני
בטוח שגיבורי הרומח לא היו מרשים לעצמם דבר כזה. ולסיום, אני
מקווה לגמור את כל ספרי הרומח, ולהגיע לקרין!







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
אני... אני אוהב
אותך. אני אוהב
אותך כמו...
כמו... כמו
שברל'ה אוהב
מלח.


(מתוך ספר
הציטוטים
המפוברקים
המפוברק)


תרומה לבמה




בבמה מאז 9/8/08 22:04
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
דמיאן רייבנלו

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה