[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







ליידי פיין
/
זמן התשלום

דקל היה מאד מרוצה מעצמו. אחרי שנה של נסיונות תיאום, משחקים
מסוכנים והמתנה, הצליח למלא את חלקו בהתערבות. זו היתה התערבות
עדינה מאד, מלאת יחסי אנוש נפתלים. והוא עשה זאת. עתה, חיכה
כדי לקטוף את הפירות.

מכיוון שגר רחוק מחיפה, אמא שלו  שכרה לו חדר במלון לא יקר,
ממוקם באזור הומה אדם. היא לא רצתה שיטריד את הנהג שלה באמצע
הלילה- "תקרא לו כשתרצה, אבל מה זה לילה במלון?", אמרה לו.
דאגתה הכנה לבנה, אשר בו בזמן לא הפריעה לה לדאוג לאנשים שלה,
נגעה ללבו. הוא חיבק אותה, הרגיע אותה ונסע קודם כל כדי להירשם
במלון 'נשר'.

קרין, הבחורה הסקסית מדניה, עמדה להגיע כל רגע. דקל העביר יד
בשערו, שביקר אצל שוקי זיקרי רק שלשום, והצטער על כך שאחרי
הטבילה בבריכה יראה מעט פחות ממושלם. היא לא הייתה בעלת משמעות
עמוקה בשבילו, אבל פרס הוא פרס, ודקל נהנה מאז ומעולם להשיג את
מה שעמל בשבילו.

הייתה אחת, שמוחו סירב בעקשנות להעלות את שמה לפניו, שהייתה לה
משמעות. אבל מאז שניסה לשכוח אותה זרמו מים רבים בכל נחל שהוא
(בתנאי שהנחל המדובר לא בארץ).

כדי להשלים את הרושם, הזמין דקל מחנות בעיר התחתית זר של
סחלבים. אף על פי שזו רק זכייה בהתערבות, הוא חש שקרין תרגיש
טוב יותר אם תוכל לדמות בליבה שהוא מחזר אחריה. הסחלבים
המפוארים לא התאימו כל כך ללבוש הספורט-אלגנט שבחר, אבל אף אחד
לא יכול להיות מושלם. אפילו לא דקל.

דקל השתעשע במחשבה על כך שמוחו חכם יותר ממנו: מוחו יודע אילו
פינות של המציאות מכאיבות, בעוד הוא עצמו היה נכנס לאותן פינות
אפילות יום וליל, לו רק יכול היה. מין עינוי עצמי שכזה.
בזיכרונו אותה אחת  הפכה להיות מושלמת יותר מאשר הייתה אי פעם.
הוא ידע שלא הייתה מושלמת מעולם, אך זה לא שינה דבר. ייחודה לא
היה בכישוריה או במראה. ייחודה היה בכך שהוא אהב אותה. ואם אתה
אוהב מישהי, היא הופכת להיות האידיאל. אתה משווה את כל האחרות
אליה, היא קנה המידה.

אם אתה אוהב מישהי באמת ובתמים אתה אפילו לא מגיע לשלב
ההשוואה. אתה לא נותן ניקוד לנערות אחרות, אתה לא מכין לך תיק
של חלופות. וכשהיא עוזבת בטריקת דלת, אתה נשאר לבד, מאזין
לצליל התסיסה של הבשר הנכווה של לבך, שהוחתם כמו פרה במערב
הפרוע.

דקל ניער את עצמו ובחן את דמותו במראה, ששוליה החלו להיאכל
ולאבד את שקיפותם לפני שנים רבות. הוא לא בחן את הפרטים
הקטנים. הוא ראה את הדמות כולה. נדיר שאתה באמת רואה את עצמך
כשאתה מתבונן במראה. בדרך כלל אתה בוחן את טיב הגילוח, או את
הפצעון החדש. אבל הוא ראה את עצמו במראה, הביט לעצמו בעיניים,
וניסה להכין את עצמו לבואה של קרין.

הוא ייחל בליבו שהיה מוותר על הפרס, שנשמע קסום במשך כל השנה
האחרונה.

פקידת הקבלה בעלת המבטא התימני התקשרה לחדר- "מר נתן, יש לך
אורחת. תרצה שאמסור לה את מספר החדר שלך?". ברקע שמע את קולו
של הכלבויניק של המלון-"ואורחת שנראית לא רע", ואת גערתה
המהוסה של פקידת הקבלה.

-"לא, אל תטריחי אותה, אני ארד בעוד דקה".

דקל יישר שוב את שערו הסורר, נאנח עקב חוסר התוחלת שבמעשה, לקח
את הסחלבים ונעל את חדרו. בדרך סטר לעצמו ושינן-"קרין, אני
פוגש את קרין. היא סקסית, היא נראית לא רע לפי מה שאמר האיש
הוולגרי הזה, אני עובד בשביל זה כבר שנה". הוא צעד לתוך הלובי
בנון-שאלאנטיות, מכיוון שלא הצליח לגרום לעצמו להתרגש לקראת
בואה של קרין. הוא לא ידע זאת, אך זה גרם לו להיראות אפילו טוב
יותר.

דקל ניגש אל הבחורה שליד דלפק הקבלה, ולא טרח אף להביט בה. הוא
אילץ את עצמו להביט כשנתן לה את הפרחים.

האחת, ששמה הודחק כאפונה עמוק מתחת למצעי ליבו, חייכה אליו
ודמעות נוצצות בזויות עיניה-"חזרתי. אני עובדת כבר שנה כדי
להגיע לרגע הזה, ועכשיו..."

קולה נשבר, והוא ידע שהפעם היא אמיתית.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
מה זה... כאילו
כמו מצלמה
משוטטת??


תרומה לבמה




בבמה מאז 2/10/01 17:25
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ליידי פיין

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה