[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








מתנצל מראש על הפורמט, הטקסט הועתק מוורד ובניגוד לדיעה הרווחת
- יש לי חיים. לפחות מספיק כדי לא לפרמט מחדש.
למקור:
http://www.geocities.com/visualfixations//BitterBugPilot.doc





חוץ. סמטה - אחה"צ.

דרור, בחור נעים למראה בשלהי שנות העשרים עם זקנקן מובל בכיסוי
עיניים בתוך סימטה ע"י שני בריונים שמושיבים אותו על כיסא
מספרה ישן באמצע הסמטה. הם מסירים את כיסוי העיניים.
איש רב משקל וחשיבות מטיל צל על דרור בעודו קרב אליו. דרור
מתכווץ.

האיש
אני רוצה את הכסף שלי בחזרה.

דרור
אבל אין לי כסף.

האיש
אז מה אתה מתכוון לעשות?

דרור
יש לי הצעה.

האיש
אני מקשיב.

דרור מסתכל סביב, ונאנח בנשיפה. הוא פותח פיו.

שחור. כתוביות: לפני שלושה חודשים...

מוזיקה סמפונית רומנטית.
צלצול טלפון.
כתוביות: The End.
הצלצול ממשיך.

פנים. חדר וידאו - יום.

דרור, מינוס הזקנקן, מקפיא את הסרט על המסך ועונה לטלפון.

דרור
הלו? מדבר.
(פאוזה)

דרור דופק ראשו על המסך בתסכול.

דרור
אני מבין. אני מבין. אפשר להגיש
את התסריט גם בשנה הבאה?
הבנתי. הבנתי.
(נאנח)
טוב. תודה.
דרור טורק את הטלפון ונשכב על הספה.

פנים. משרד - יום.

מפיק שמנמן, מקריח ומדושן מוציא סיגר מפיו ונושף על דרור. דרור
מחניק שיעול.

מפיק
אז על מה הסרט?

דרור
הסרט מספר על קבוצה של ציפורים
נודדות שעוברות ממדינה למדינה
ונתקלות באנשים עם בעיות בחיי
היום-יום עם המשפחה והעבודה.
הם פוגשים בציפורים שגורמות
להם להבין עד כמה טריוויאליות
כל הבעיות ונותנות להם תקווה לחיים.
הגיבורים בסרט הם בעצם הציפורים
שמסמלות את החופש.

המפיק פורץ בצחוק רועם.

מפיק
עכשיו ברצינות, על מה הסרט שלך?

דרור
על הציפורים.

מפיק
ציפורים.

דרור
על תקווה.

מפיק
תקווה.

דרור
(מחייך)
בדיוק.

חוץ. בניין משרדים - יום.

שני שומרים דוחפים את דרור החוצה, שמנסה לשמור על ארשת מכובדת
למרות המעמד. הוא עומד מול הפתח ומגרד בפדחתו. התסריט נזרק
החוצה ופוגע בבטנו.


פנים. חדר וידאו - יום.

דרור עדיין שוכב על הספה ועובר על ערימת מכתבים על חזהו. כולם
זהים.
"אנו מצטערים להודיעך..."
"לצערנו לא נוכל..."

אנשים שונים (VO)
אנחנו מצטערים... לא מעוניין...
...לא מוכנים להשקיע כרגע... לא נמצא
ראוי...

הקולות ממשיכים על רקע:

פנים. מסעדה - ערב.

דרור כורע ליד מארק רוזנבאום הלוגם יין ומתעלם. מלצר מושך את
דרור משם.

חוץ. רחוב - יום.

דרור רודף אחרי ליאור אשכנזי עם התסריט כשזה מנסה להתחמק.

פנים. כניסה לבית - ערב.

דרור מנסה למנוע מהדלת הראשית להיסגר. בפנים מנסה אסי דיין
לעשות בדיוק ההפך.

דרור
אבל... אבל רק... רק תגיד לי מה
הבעיה עם הסרט... מה לא בסדר?

אסי דיין
(צועק)
זה לא מעניין אף אחד!
(פונה אחורה)
ליאור, תקרא למשטרה.

דרור נבהל ומוותר. הדלת נסגרת.

חוץ. רחוב - ערב.

דרור פוסע ליד חלון ראווה עם טלוויזיות שמציגות את משה איבגי
מתוך סרט. דרור מסתכל על המסכים.

צליל חיוג.
פנים. חדר וידאו - יום.

דרור בטלפון.
דרור
כן, אבל מר איבגי...
(ניתוק. מחייג שוב)
אבל מר איבגי...
(ניתוק. מחייג שוב)
מר איבגי... לא לא, אין צורך לקרוא ל...
(ניתוק)

פנים. חדר וידאו - יום.

דרור עדיין שוכב על הספה. הוא משרבט משהו על פינת מכתב ומסדר
את כולם בחבילה ישרה. הוא מריץ את פינות הדפים במהירות. נוצרת
אנימציה של איש-מקל יורה בעצמו.
שירה, בחורה יפה ויציבה למראה בשנות העשרים לחייה חוטפת את
הדפים מידיו ומעיפה אותם אחורה. דרור קם למחות.



דרור
מה את עושה?
(נופל שוב)
זה הסרט היחיד שהצלחתי להפיק.

שירה
די כבר עם הדיכאון! אתה חושב שספילברג
התבאס מכל סירוב?

דרור
לא, אבל אם הוא היה מקבל שלושים
סירובים לשבוע הוא כבר היה קופץ
לבד לתוך הפה של הכריש. איך כולם
מצליחים להרים סרט ואני לא?

שירה
כי שלך מיוחד! תראה את גבי בילר.
הוא עושה חמישים סרטים בשנה.
אתה חושב שמישהו זוכר אותם?
תן לי שם של סרט אחד שלו.

דרור
הציפורים נודדות.

שירה
מה? הסרט שלך? אתה לא רציני.
דרור
למה לא? מה יש לי להפסיד?

שירה
את הכבוד העצמי שלך אולי?

פנים. בית קולנוע.

דרור אוחז במושב שעליו יושב יורם גלובוס. שני סדרנים מושכים
ברגליו של דרור, הנמצא במצב מאוזן, כשמשענת היד משמשת מבצרו
האחרון. גלובוס נושך לדרור את היד. דרור צורח. כל האולם משתיק
אותו.

פנים. חדר וידאו.

דרור
אני לא חושב שנשאר לי.

פנים. מספרה - צהריים.

דרור נכנס למספרה מעליה רשום "הסלון של גבי". גבי בילר, איש
שחום עור ורב-
מסה יושב בכסא מנהלים ומדבר עם אשה מבוגרת עטורת תכשיטים ופאה
יקרה אך מזעזעת. הם מתנשקים והיא יוצאת. דרור ניגש אל בילר.

דרור
מר בילר.

בילר
מר בילר זה אבא שלי. תקרא לי
אדון בילר.

דרור
סליחה, אדון בילר, רציתי לדבר
איתך על עשיית סרטים.

בילר סופק כפיים.

בילר
או, יש לנו פה ג'ורג' עובדיה. ריקי, שימי
לו סינר.

ריקי, העוזרת הצעירה והמאופרת-יתר מושיבה אותו וכורכת סינר
סביבו.

בילר
לא יזיק לך איזה שייב ז'ונגלר, אה?

בילר נעמד מאחורי כיסאו של דרור ומשחיז להב על רצועת עור.

בילר
כמה עותקים אתה רוצה שאני אריץ
(המשך)
בילר (המשך)
לך? תביא לי מאתיים אני מוכר אותם
נתחלק פיפטי פיפטי ועשר אחוז לך.

דרור
לא אתה לא הבנת אותי. אני רוצה
לעשות סרט. שתפיק אותו.

בילר
אה, תראה חמודי, אני לא מפיק לאחרים.
אני עושה את הסרטים שלי. אם אתה רוצה
תביא לי סרט אני מוכר לך אותו כמו
לחמניות.

דרור
אני חושב שזה שווה לך. יש פה להיט.

בילר
להיט, אה? על מה הסרט?
דרור
אתה מכיר את הציפורים של
היצ'קוק?

בילר שולף את סכין הגילוח ובולם סנטימטרים מגרונו של דרור.

בילר
איצ'קו שלח אותך?

דרור
(בולע רוק)
היצ'קוק. אלפרד היצ'קוק. הוא עשה
סרט על ציפורים. שתוקפות אנשים.

בילר מסתובב אחורה כדי ליצור קומפוזיציה נדושה שלו בקלוז-אפ עם
הגב לדרור המביט בו במראה.

בילר
זה מזכיר לי. בשמונים ותשע אמא
שלי התקשרה למשטרה בגלל שעורבים
התקיפו אותה ואת שאר השכונה.
העורבים שלחו את מיקו לבית חולים.

בילר מחווה בידו על אחד משומריו, עינו ברטייה.

בילר (ממשיך)
אף אחד לא האמין לה והעורבים
המשיכו לתקוף, עד שבאתי אני
(המשך)
בילר (המשך)
עם השותפים שלי ויחד הצלחנו להציל
את השכונה.
(פונה לדרור)
אתה מוצא חן בעיניי. בוא, בוא אתי
למשרד.

בילר מחווה בידו לשומריו והם יוצאים מהדלת האחורית. דרור נפטר
מהסינר בזמן לתפוס את המגבת שבילר זורק לו.

פנים. משרד - צהריים.

בילר מתיישב בכסא עור גדול, דרור ממולו ושני השומרים בפינות
החדר.  מאחורי בילר פוסטרים של סרטים שעשה.

בילר
אז אתה רוצה לעשות סרט מתח,
משהו מבוסס על סיפור אמיתי.

דרור מחייך בהיסוס.

דרור
כן... אבל לא בדיוק.

בילר מקמט גבות.

דרור
זה לא ממש מתח. זה גם על ציפורים
אבל זה יותר דרמה. על החיים. על
תקווה. סרט שעושה טוב על הלב.

בילר
טוב על הלב. זה יותר טוב ממתח.
מה אנשים צריכים מתח עם כל החרא
מסביב, הא? הא? אנשים צריכים
סרט שעושה טוב על הלב. אני מבין
אותך.

דרור
אתה רוצה את התסריט?

בילר רוכן קרוב לדרור.

בילר
אני לא עובד עם תסריט. אני עובד
עם זה.
(טופח על ליבו)
אני רוצה שתספר לי מהלב על הסרט.
דרור
וככה אתה מוכן להפיק?

בילר
כבר אמרתי לך. אני לא מפיק סרטים
שלא שלי.

דרור מגמגם ללא קול, מסתכל לאחור ושוב על בילר.

בילר
אבל אני מוכן להלוות לך את התקציב
בלי ריבית. ובשבילי בלי ריבית זה כמו
צדקה, חמודי. ואם הסרט יהיה להיט
כמו שאתה אומר, אני אפילו אתן לך
חלק מהרווחים.


דרור
ואם לא?


זבוב מתעופף סביבם. בילר מוציא סכין מצ'טה וזועק זעקת קרב.
דרור זועק זעקת חרדה בתגובה. בילר מטיל את הסכין שננעצת בקיר
ומפלחת את הזבוב. דרור נעלם.
בילר מסתכל מסביב.

בילר
זה בסדר.

השידה הקטנה בפינת החדר נפתחת ודרור מגיח החוצה בהיסוס.

בילר
הוא מת.

דרור מתחיל להיכנס שוב.

בילר
הזבוב. הזבוב מת.

דרור רועד כולו בעודו מתיישב על הכיסא.

בילר
כמו שאמרתי, אם הסרט יהיה להיט
אין לך מה לדאוג.

בילר מחייך. דרור מחייך חיוך חמוץ.


דרור
א... אז א... אני צריך לחתום.

בילר רוכן שוב אל דרור. דרור נרתע אחורה.

בילר
אני לא עובד עם חתימות. אני עובד
עם זה.
(טופח על ליבו)
אבל אתה אל תדאג.
(קם)
אתה, יש לך לב. אני רואה את זה.

הוא שולח יד ללחיצה. דרור קם ולוחץ לו את היד.

דרור
אני מקווה שהוא יישאר אצלי, אם
ככה.
בילר פורץ בצחוק רועם ואחריו השומרים. הוא טופח לדרור בחוזקה
על הגב.

שירה (VO)
אתה מה?!

פנים. הסנדויצ'יה של אסתר - צהריים.

דרור
לויתי ממנו את התקציב, מה הבעיה?

אסתר, אשה מבוגרת וחמה מגישה להם את הכריכים.

אסתר
ממי הלווית תקציב?

דרור
מגבי בילר.

אסתר
הזמר?

דרור
הוא גם עושה סרטים.

אסתר
אז מה עוד מעט תהיה מפורסם?
אוי שכחתי את השתייה.

אסתר הולכת למטבחון.
דרור
הוא פשוט יחזיר לעצמו מההכנסות.

שירה
ומה אם לא יהיו הכנסות?

דרור
למה שלא יהיו הכנסות?

פנים. לובי של קולנוע.

דרור עם זקנקן ומשקפי שמש.

דרור
אני לא מאמין שאין הכנסות! מה
אני אעשה?

שירה
קודם כל תירגע.

פנים. חדר וידאו - יום.

דרור אורז את חפציו בארגזים.

דרור
איך אני אירגע? איך אני אירגע?

ארז (בטלפון)
פשוט תגיד לו שככה זה בקולנוע
לפעמים. שינסה להחזיר בדיוידי.

דרור
איזה דיוידי? זה גבי בילר!

ארז
המלווה בריבית?

דרור
הוא גם עושה סרטים. הוא הלווה
לי את התקציב.

ארז
יש ספינות לטורקיה כל יום בעונה
הזו. אם תצא עכשיו תספיק.

דרור עוצר.

דרור
אתה רציני?

ארז
לא. עזוב אותך דרור. אל תיכנס
לסרטים עכשיו.

דרור
מאוחר מדי.

ארז
לא נו. התכוונתי תצא מזה. לך דבר
איתו.

חוץ. רחוב.

דרור תופס מונית עם תיקים.

ארז (ממשיך, VO)
תסגור איתו על תשלומים או משהו.
תעבוד בשבילו קצת בשוק. אל תברח.

פנים. מונית.

נהג
לאן?

דרור
אה, לנמל בבקשה.

חוץ. רחוב.

המונית נכנסת לסמטה.

פנים. מונית.

דרור מסתכל סביב בבהלה.


דרור
סלח לי. סלח לי? זו לא הדרך
הנכונה.


הנהג
היית צריך לחשוב על זה לפני שלקחת
כסף מאדון בילר.
דרור פולט צווחה דקה, בדיוק כשהדלת נפתחת ושני בריונים מושים
אותו החוצה.
הם שמים עליו כיסוי עיניים.

חוץ. סמטה - אחה"צ.

דרור יושב באותו כיסא מספרה.

בילר
אני עדיין מקשיב.

דרור
ח... חשבתי על זה ו... אתה עשית
את הסרט שלי. עכשיו אני אעשה
לך את הסרטים שלך. לשוק שלך.
אני אעשה ואתה רק תמכור אותם
ותשמור את כל הכסף.

בילר
מאיפה אני יודע איזה סרטים
תפליץ לי עכשיו? היונים מחרבנות?

דרור
לא לא. תקשיב.

בילר מלטף את סנטרו ומסתכל על השעון: 15:45.

מאותו הרגע מתחיל מונטאז' מלווה במוזיקת סרטים רומנטית שבו
דרור מסביר את רעיונותיו לסרט. בילר מהנהן. דרור מדבר עם
תנועות ידיים גרנדיוזיות. בילר מסתכל כחולם קדימה. דרור מחקה
יריות ואז חיבוק של מאהבים. בילר מחייך. דרור עושה צורות לא
ברורות עם הידיים, ואז מכסה פיו כבחורה. בילר צוחק.
דרור מחבק את כתפו של בילר ומחווה בידו קדימה. בילר מסתכל איתו
בעיניים נוצצות. המונטאז' מסתיים כשבילר שולף ממחטה ומנגב את
עינו. הוא מסתכל בשעון. 15:47.

בילר
יש לך עד יום שישי. הסרט אצלי
ביד.

פנים. חדר וידאו.

ארז (טלפון)
הוא רוצה מה?
דרור
הוא רוצה שאני אביא לו סרט עד
יום שישי.


ארז (בטלפון)
מה הבעיה? יש לך טונות של סרטים
בבית. תביא לו אחד ויאללה...

דרור
אבל אלה לא...
(עוצר, מסתכל על
כל הסרטים)
הסרטים... שלי... אתה גאון! ארז,
תביא את המצלמה.

דרור מנתק. הוא מפשפש בערימות הסרטים הממלאות את החדר. הוא
שולף סרט. קזבלנקה. 1943.

פנים. חנות "אורנה-מנט".

לתוך החנות לבגדים ורהיטים אקזוטיים נכנס דרור ומוצא את שירה
נחה על כסא.

דרור
שירה, אני צריך מישהו שיעצב
תפאורות ותלבושות.

שירה
כבר עוד אחד? מגיע לי חופש עוד
איזה חודש אז נוכל לנצל...

דרור
לא עוד חודש. מחר! זה לגבי בילר!
הוא יהרוג אותי.

שי-גיא, עמיתה מאותגר הטסטוסטרון של שירה יוצא בטיפוף רגליים
מהמחסן.

שי-גיא
גבי בילר? הספר?

דרור
הוא גם עושה סרטים.

שי-גיא שולח יד אל ליבו.



שי-גיא
מה? עושים סרטים? אתה חייב לקחת
אותי! אני נולדתי להיות כוכב!

דרור
תודה אבל אני צריך מישהו לעצב
תלבושות.
(מסתכל לשירה)

שירה
אני עסוקה.

דרור מסתכל על שי-גיא, מהסס.

דרור
אני אתן לך להיות ניצב.

שי-גיא
תפקיד עם דיאלוג.

דרור
שתי מלים.

שי-גיא
סצינה עם שלושה משפטים.

דרור
משפט אחד ואתה נשאר מחוץ לפוקוס.

שי-גיא
אוקיי. סגרנו. כמה תלבושות אתה צריך?

דרור
אני אודיע לך מחר.

שי-גיא
אויש אני כל כך מתרגש. תודה.

הוא ניגש לנשק את דרור, שנסוג. דרור מושיט יד ושי לוחץ אותה.

פנים. חדר מדרגות.

דרור דופק על הדלת.

דרור
מוקי? מוקי תפתח. אני צריך אותך
לסרט.

דרור דופק עוד כמה פעמים ומנסה לפתוח את הדלת. היא נפתחת.


פנים. סלון/מרפסת.

דרור נכנס לסלון של מוקי ורואה אותו, שאנטיונר עם ראסטות
ואוזניות כבדות, מכה בראשו כשומע טראנס ועובד עם אקוולייזר
במחשב. עיניו עצומות והוא מתנועע בפראות בעמידה.
דרור טופח על כתפו ללא הצלחה. הוא מרים מיקרופון ומפעיל אותו.

דרור (למיקרופון)
מוקי.

מוקי קופא מול לונג של שיבא.

דרור (למיק')
תוריד את האוזניות.

מוקי מוריד את האוזניות וכורע לפני הלונג של שיבא.

דרור
אתה באמת צריך להפסיק עם הסמים.

מוקי
כן, שיבא.

דרור
מוקי, אני פה מאחוריך.

מוקי
ואני יכול להסתכל עליך?

דרור
כן.

מוקי מסתובב לאט ומרים את ראשו.

מוקי
דרור.

דרור מהנהן לנוכח הגילוי.

מוקי
זה היית אתה כל הזמן?

דרור טומן ראשו בידיו.



דרור
זה אני, יא מסטול! איזה שיבא
בראש שלך. אני צריך אותך לסרט
בשביל גבי בילר.

מוקי
האמרגן?

דרור
הוא גם עושה סרטים. אני צריך
סאונדמן. אתה בפנים או בחוץ?

פנים/חוץ. מכונית בנסיעה.

הבום מהודק לגג המכונית. מוקי מגחך. דרור מפנה אליו מבטים
חטופים תוך כדי נהיגה.

דרור
מה? מה מצחיק?

מוקי מחווה על קצה הבום הנראה בשמשה הקדמית.

מוקי
הבום בפריים.

דרור תוקע בו מבט "התחלקת על השכל".

דרור
אולי תעשה משהו מועיל? תתקשר
לארז תגיד לו שאנחנו תכף מגיעים.

מוקי שולף סלולרי כשהמנוע משתעל.

דרור
רק שלא ניתקע עם האוטו עכשיו.

חוץ. רחוב.

מוקי מדבר בסלולרי.

מוקי
ארז, נתקענו עם האוטו. כן, דרור
אומר שנאחר קצת, אבל תגיע עם
המצלמה. כן. ביי.

מוקי מנתק ומתחיל לשחק בסלולרי.

דרור (צועק)
מוקי!

מוקי מסתובב אל דרור שדוחף לבדו את האוטו, הוא מזדרז כאילו זה
הרגע נזכר בדרור ורץ לעזור לו לדחוף.

חוץ. מוסך.

דרור ומוקי דוחפים את האוטו לתוך רחבת הכניסה למוסך. מתי,
מוסכניק צעיר עם סרבל מלוכלך יוצא אליהם.

מתי
יש בעיות?

דרור
לא, אנחנו דוחפים אוטו במקום מכון
כושר. ברור שיש בעיות!

מתי
(מחייך)
הופה, אתה ציני.
(מרצין)
אבל אני אעזור לך בכל זאת.

מתי פותח את מכסה המנוע. רעשים בוקעים מתחת לידיו. דרור מנסה
להציץ. מתי סוגר את המכסה ומבהיל את דרור אחורה. הוא מנקה
כפיים.

מתי
תחזור שבוע הבא זה יהיה מוכן.

דרור
(בפניקה)
מה?

מתי צוחק.

מתי
בצחוק, בצחוק. סידרתי לך את
זה. אתה יכול לנסוע.

דרור מסתכל עליו במבט חשדני.


מתי
זה שאני מוסכניק לא אומר שאין
לי חוש הומור, אתה יודע.

דרור מחייך חיוך מאולץ.

דרור
זהו? אפשר לנסוע? אין עוד בעיות?

מתי רוכן קדימה.

מתי
מה זה? אתם עושים סרט?

מוקי
כן, לגבי בילר.

מתי
המפיק? הוא עושה אחלה סרטים.

מוקי פולט צחוק בהפתעה. שניהם מסתכלים עליו. דרור חוזר להסתכל
על מתי.

מתי
זה שאני מוסכניק לא אומר שאני
לא מבין בקולנוע.

דרור
איך אתה קשור לקולנוע?

מתי
שיחקתי פעם בסרט.

עיניו של דרור מתרחבות.

דרור
באמת? בתור מה?

מתי
בתור מוסכניק. זה היה סרט
דוקומנטרי. על הגיבורים האמיתיים
של הכביש, המוסכניקים.

מתי משלב ידיים על מתניו ומסתכל אל האופק. צדודיתו מבהיקה באור
השמש. דרור מסתכל עליו ומכווץ עיניים. מתי נדמה לו לפתע כדמות
לבושה בטוקסידו משנות החמישים עם כובע וסיגריה.

דרור
תגיד, חשבת פעם לשחק בסרט? לא
דוקומנטרי.

מתי מסובב את ראשו אליו, עדיין בחליפה.

חוץ. רחוב.

הרחוב נראה דרך מצלמת וידאו. ידו של הצלם סוגרת על אנשים קטנים
במרחק. האוטו של דרור נכנס לתמונה. דרור ומוקי יוצאים ממנו
והמצלמה עוקבת אחריהם.
הם מתקרבים למצלמה.

דרור
יש לנו כבר שחקן.

חוץ. רחוב.

ארז מוריד את המצלמה.

ארז
כבר? מה, ליהקת את המוסכניק?

דרור
כן.

ארז עוצר את מה שעמד להגיד לנוכח הבדיחה שהתגשמה. דרור מוציא
מפתחות ופותח את הדלת.

ארז
אה תראה,
(מצביע על האוטו)
הבום בפריים.

דרור צוחק צחוק מעושה ולעגני.

דרור
כן כן, הבום בפריים.

ומרצין מיד בקדירות.

פנים. חדר וידאו.

דרור יושב עם מוקי וארז על הספות, כולם לוגמים קפה.

ארז
וכל זה תוך שבוע?

דרור
זו העסקה. העיקר זה למצוא את
השחקנים.

דרור נותן להם דפים.

דרור
זו רשימה של הדמויות עם התיאורים
של כל אחת. תנסו כל מי שאתם יכולים
לחשוב עליו, מישהו שאתם נתקלים
בו ונראה לכם מתאים. לכו על זה.

מוקי
ואיך תספיק לצלם הכול ביומיים?

דרור
במהירות. אם תשמעו אותי אומר
עוד טייק, תירו בי.

ארז
סבבה. ואיפה נצלם?

דרור
בכל מקום שאפשר. אני אדבר עם
דימה לגבי הפאב. נצלם קצת אצלך,
קצת אצלי, קצת אצל שירה, קצת
ברחוב. כולם נפגשים מחר אצל דימה
בעשר. יאללה...

על רקע "There's no business like show business'' עושה כל אחד
מסע שכנועים.
מוקי מדבר עם צמד סיידים, דרור מדבר עם נהגת ממולו ויוצר פקק,
ארז מסביר לירקן בדוכן.

פנים. פאב.

שי-גיא עובר עם קולב תלבושות ליד מוקי שבודק את המיקרופון.
דרור וארז יושבים ליד הבאר עם בירות. דימה ממולם.

דרור
תראה מה זה. תוך יומיים יש לנו
הכול חוץ משחקן ראשי. מה עם
רמי?

ארז
אחותו אומרת בחו"ל. ראיתי אותו
שבוע שעבר. הוא פשוט חושב שהוא
חייב לנו כסף.

דרור מגרד בפדחת.

דרור
תגיד, דימה, אתה לא מכיר מישהו
שירצה לשחק?

דימה
לא מספיק אתה משתלט לי על הפאב
אתה רוצה שאני אעשה לך קאסטינג?
(לעצמו)
מכל הבארים בעולם, הייתם צריכים
להיכנס לשלי...

דרור וארז מסתכלים אחד על השני.

פנים. פאב.

שי-גיא עוזר לדימה ללבוש חליפה בעוד ארז מכוון עליו פוקוס. שני
שחקנים נוספים מחכים לסימן בפתח הדלת. דרור מעביר מבט על
כולם.

דרור
כולם מוכנים?

כולם מהנהנים.

ארז
(לוחש לדרור)
תגיד, איפה תערוך את זה?

דרור מסיים את מה שרצה להגיד לפני ששמע.

דרור
אקשן!

המסך משחיר.

דרור (VO)
שיט!

כתוביות: המשך יבוא...







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
ואז הוא שאל
אותי "תגידי,
מדוע אני,
בהיותי אזרח
אמריקני צריך
ללמוד את מקצוע
האזרחות??"
אז עניתי לו
"ומדוע אני,
בהיותי לא
אנושית בעליל
צריכה ללמוד
ביולוגיה?"

רטרוספקטיבית


תרומה לבמה




בבמה מאז 22/1/05 15:45
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
אביחי מרק

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה