[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








פרק 3 - לימודים

שיין התעורר כשנדלקו האורות. שיין הסתכל על השעה וראה 7:00.
הוא פיהק והלך לחפש את המקלחות. איתו במקלחות היו עוד ילדים
גדולים יותר. הוא לא ראה עוד ילדים בגילו. "היי הביאו עוד
עכברוש קטן..רוצה גבינה עכברוש?" "הוא לא מבין מה שאתה אומר,
עכברושים לא מבינים את שפת בני האדם" אמרו שני הילדים הגדולים
ושאר הילדים צחקו. שיין לא הבין למה הם צוחקים...הוא כבר שמע
בדיחות טובות יותר מאלו. הוא התפשט והתרחץ מהר ככל שיחל.
כשחזר לחדר הוא ראה את 4 חבריו החדשים לבושים במדים
"איפה מצאתם אותם?" שאל שיין בהפתעה
"הם היו בתוך הארון, אתמול הם לא היו שם והיום בבוקר מצאנו
אותם" אמר ארדו

השיעור הראשון התחיל. 5 הילדים היו ביחד עם הכיתה החדשה שלהם
שמנתה עוד 25 ילדים אחרים, כולם בגילם. בשיעור הראשון לימד
אותם הקצין איך לבלום בעזרת המחשבה את הכוחות המנטליים של
המיוחדים. "יש לנו 2 סוגי תלמידים כאן- 98% תלמידים 'רגילים'
ו-2% מיוחדים- שבנוסף ליכולת השכלית המוגברת שלהם גם התברכו עם
כוחות מחשבתיים כמו- קריאת מחשבות, שטילת מחשבות, ראייה דרך
עיני הקורבן ועוד... היום נלמד איך לבלום את הכוחות האלה כדי
שתהיה לכם פרטיות" אמר הקצין. הדרך שהוא הסביר היתה מובנת מאוד
לשיין ו-4 חבריו...השאר קצת התקשו להבין את השיטה.

החיים של שיין לא היו קלים בשנתיים הראשונות. הוא ו-4 חבריו
התקרבו מאוד ונהיו מאוד מגובשים...בזמן שכל שאר חבריהם לכיתה
יצרו גוש אחד של חברויות חמישתיהם התבודדו להם, דבר שהכעיס את
שאר התלמידים. ציוניהם הגבוהים ויכולת המנהיגות שהציגו הכעיסו
את שאר התלמידים עוד יותר. שיין ראה בזה טעות טקטית אבל גם ידע
שאם ינסה לשנות את המצב עכשיו יאבד גם את 4 חבריו הקרובים.
בזמן ששאר חבריהם לכיתה שיחקו בזמן החופשי שלהם, 5 החברים
המשיכו ללמוד ולהתאמן. הם למדו בעיקר היסטוריה צבאית של כל צבא
גדול- מהטקטיקות של האשורים עד למבנה הצבאי של הבריגדה
הרומאית. הם חקרו את כל אלמנטי הפיקוד של המפקדים הגדולים-
יוליוס קיסר, אלכסנדר מוקדון, נאפוליאון. אדנה התעניין בעיקר
בניהול המלחמות של הצבאות הקטנים- הוא למד את כל מלחמות ישראל,
מלחמת האזרחים ביוגוסלביה. אריק התעניין בעיקר בהפיכות שלטון-
הוא שקע בעיקר בהתמוטטות הקומוניזם כמזרח אירופה, בדק גם את
עליית הקומוניזם ברוסיה והתמוטטות ששושלת הצארים, עליית היטלר
לשלטון ועוד. אנאטולי למד בעיקר על הנשק. הוא התאמן יותר מכולם
בכל סוגי הנשק שנתנו להם להשתמש. הוא למד את כל סוגי אומנויות
לחימה- מקרב מגע עד קאפוארה, טאי צ'י עד קארטה. תוך זמן קצר
הפך להיות מכונת מלחמה ולילד המפחיד ביותר בבית הספר, גובהו
הרב (1.50 בגיל 7) תרם רבות לפחד ממנו. ארדו ושיין עזרו אחד
לשני לפתח את מחשבתם ע"י הגבה מהירה על פעולות של השני- בנוסף
באימון על נשק חדש שאושר לשימוש רק להם- עקב היותם 2 המצטיינים
בכיתה. הנשק גרם למע' העצבים לשתק את המטרה למשך 10 שניות עד
מוות. הכל תלוי בעוצמה עליו כוון הנשק ולמקום הפגיעה. הכיוון
בנשק היה קשה והצריך המון שעות אימונים.    
אחרי שנתיים, בגיל 7, הם היו לפני השנה האחרונה שלהם בבית
הספר, לפני החופשה של גיל 8. הם הבינו שכל ההכנה שלהם במשך
השנתיים האחרונות הביאה אותם לשנה האחרונה שבה יקבע המשך דרכם
בסוכנות.










loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
פשיסטים מתים
מהר יותר בשמן
עמוק.

גינגר פיש


תרומה לבמה




בבמה מאז 25/8/01 8:56
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
עומר ויסברג

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה