[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







ערן ב.י.
/
הצלף

הצלף (Extreme long shots)-תסריט
הערה: דמותו של הצלף אף פעם לא נראית במלואה אלא תמיד רק חלקים
ממנה. עין, יד, אצבע.

1. חוץ, לילה, גי'פ בתנועה.

כותרות הסרט עולות.
ברקע, קול נסיעת ג'יפ ומוזיקת דרבוקות מאיימת אליה מתלווה
נעימת חליל קלה.
בין כותרת לכותרת נמצאת המצלמה בתוך ג'יפ הנוסע בדרך עפר,
בחושך כאשר אורותיו דלוקים. איננו רואים את הנהג או את אחד
מיושבי הג'יפ אלא רק את הדרך הנמשכת.
המוזיקה מפסיקה.


2. חוץ, יום, עמדת הצלף

חושך. שומעים קולות של ריצה והתנשפות.

הצלף(V.O):
עוד מעט אור. בינתיים חושך.
הוא אינו חביב עלינו. איננו יכולים לראות בו כלום.
כשאנחנו לא רואים אין לנו כמעט משמעות.
השמש מתחילה לשלוח את קרניה ממקומה שמעבר לאופק.
זוהי השעה החשובה ביותר. יש לשים לב לכל פרט.

התאורה עולה בתוך עמדת הצלף.
העמדה היא כוך אפל במדרון של גבעה ואנו מתבוננים מתוכה החוצה.
החריץ שדרכו נכנס האור הוא צר מאוד וחסום בכיסוי נוסף. בתוך
הכוך אנו רואים קופסת תירס פתוחה ולידה מימיה עם קשית בפנים.
ליד זרוק הספר "הבשורה על פי ישו" של ז'וזה סרמגו.
המצלמה פונה הצידה ואנו רואים את ידו של הצלף מכניסה מחסנית
ומשחררת את הנצרה. לידו ממוקם מכשיר קשר. ידו של הצלף מושטת
אליו, והוא פותח את הקשר.

הצלף:
מברגיית נשר, כאן ימה 1, קבלו מוקי

עונה לו הקשרית (אישה, קול מחוספס ואדיש).

קשרית:
כאן נשר, קיבלתי.

קול נוסף עולה בקשר (הדמות מפורטת כחקש"ב 1 בסצנה הסופית)

נשר  32:
ממי קיבלת?

הקשרית:
מצחיק מאוד, נשר 32.

בקשר עולה קולו של קשר המפקד (צייתן וחבר'מן).

קשר המפקד:
נשר 32 כאן כספיתון קודקוד. יש לך מזל שקודקוד לא בהאזנה...

ידו של הצלף נחה על הקשר, הוא מנמיך את הווליום ואז סוגר אותו.
יש שקט.



3. כוונת הרובה.

מרגע זה בסרט יש שילוב בין נקודת הראות של כוונת הרובה, עמדת
הצלף והמתרחש בואדי.
הצלף מסתכל בתוך הכוונת שלו ומתחיל לסרוק את הסביבה. הוא מתקרב
ומתרחק מדברים. סוקר לאט או עובר מהר.

הצלף(V.O):
אנו מכירים היטב את עולמנו ושליטתנו בו היא ללא מיצרים או
מאמץ.
אנו עושים את תפקידינו כלאחר יד. כאילו אנו צופים בסרט. כמו
אלוהים או השמש.

הצלף מתבונן דרך כוונתו בזריחת השמש שבדיוק מתחילה לבצבץ מעבר
לאופק.
אחר כך ממשיך בסריקתו.

הצלף(V.O):
ישנם כאלה שההמתנה קשה להם, לפעמים מורטת עצבים ולפעמים
משעממת,
אבל אנו ממתינים בשלווה לרגע המחולל.
איננו משתוקקים אליו פן יאכזב אותנו.
איננו מתעלמים ממנו פן יפתיע אותנו.
אנו מקבלים אותו בשוויון נפש. בשלווה. בידיעה ברורה שהוא
יגיע.
ובסופו של דבר הוא תמיד מגיע.

הצלף מזיז את כוונתו ובין "תמיד" ל"מגיע" הוא מבחין בחיילי
אויב המתקדמים בערוץ שממולו. תיפוף דרבוקות בקצב צבאי גובר
והולך מלווה את הקטע הבא.
התמונה מתרחבת ומדובר בכיתת חיילי אויב בת עשרה חיילים. הכיתה
מתקדמת במבנה של שני טורים עם חוד מורחב (כמו בשרטוט המצורף).




מבנה התקדמות הכיתה וסדר הפיזור שלהם בהשתטחות הראשונית.

 

                                                           
                                    מיקום הצלף          




           
                 מטול        פגוע הרגל         מפקד הכיתה  
     החיל המסתתר         המאגיסט




                                   אלונקאי                
                          הקשר
           


             
                                     החובש                
                      הפצוע הקשה



                                                       
הסמל




הצלף סוקר אותם אחד, אחד.

הצלף(V.O):
עיניים בקרקע. שאננים. לא יודעים שחייהם עומדים להשתנות.

הצלף מתעכב בכוונתו על המאגיסט, הקשר והמ"מ.


הצלף(V.O):
למכת האש הראשונה יש עקרונות פשוטים מאוד.
4. חוץ, יום, מקום הכיתה בואדי.

הכיתה צועדת ואנו מתבוננים בה מהצד. קול התיפוף גובר. המאגיסט
קרוב אלינו בקלוז אפ. בעומק התמונה נראים המ"מ והקשר. התיפוף
מפסיק, ירייה נשמעת והמאגיסט נפגע ומתחיל ליפול לאחור. פריז
פריים לתמונה.

הצלף(V.O):
הפחת כוח אש ויכולת מענה אצל האויב.

המאגיסט ממשיך ליפול, ירייה נוספת נשמעת ומי שנפגע הוא הקשר
שנמצא בעומק הפריים. הכיתה עצמה מתחילה לתפוס מחסות. פריז
פריים.

הצלף(V.O):
נתק אפשרות של דיווח וקריאה לעזרה.

המאגיסט והקשר ממשיכים ליפול והירייה הבאה פוגעת במ"מ, שנמצא
בפול שוט בתוך אותו פריים. פריז פריים.

הצלף(V.O):
פגע במפקד וזרע בלבול בקרב הכוחות.
באנשים רציונליים קשה יותר לפגוע.

הסרט ממשיך ושלושת הנפגעים נופלים. שאר הכוח משתטח על הקרקע
ומתחיל לירות סביב. חייל אחד (בן כ- 20, פנים ילדותיות. מופיע
בתרשים כ"פצוע הקשה") לוקה בהלם קרב, נשאר עומד על רגליו ואינו
משתטח. הוא מביט סביב על הגבעות בפחד.


כוונת הרובה
הצלף סוקר את השטח ואת החיילים היורים ואז קולט את החייל
שעדיין עומד. הוא מכוון אליו את צלב הכוונת.  

הצלף(V.O):
נצל כל הזדמנות. אסור לרחם על האויב. במיוחד לא על זה הפתטי.


בואדי
המצלמה מחקה את מעופו של הכדור ונתקעת בחייל הלום הקרב.
קאט לבלאק. קולות של יריות ושריקות כדורים ואז שקט.  

פייד אין לכיתת האויב. כל חיילי הכיתה שוכבים ומסתתרים בין
קפלי הקרקע. המצלמה משוטטת ביניהם. הם מביטים סביב ומנסים
לגלות מאיפה יורים עליהם.

הצלף(V.O):
עשרה זה הרבה מדי. עם שישה קל יותר לעבוד. קל יותר לבחון אותם
ולהכיר אותם...

אנו עוצרים על פרצופו של הלום הקרב בו פגע הצלף אחרון. אנו
רואים שהוא לא מת עדיין אלא פצוע קשה וכל חזהו שותת דם. פניו
חיוורות והוא מרים את ידו באיטיות לאות עזרה. מאחוריו שוכב
החובש (בן כ- 20, גבוה, שיער שחור ועיניים בהירות. פנים
ארוכות, חזקות ושלוות. מוחמד בכרי היה מאוד מתאים כאן).

הצלף(V.O):
...ואז גם קל יותר לצפות את התגובות שלהם.
כרגע הם מטרות שטוחות...

המצלמה ממשיכה לחלוף על פני החיילים עד שהיא מגיע לחייל המרוחק
ביותר.




הצלף(V.O):
לא נעות ולא נחשפות. אנחנו יודעים מה הם צריכים.
הם צריכים...

נקודת לייזר אדומה מופיעה לפתע על הקרקע ומתחילה להתקדם אל עבר
מקום המסתור של אחד החיילים ("פגוע הרגל"). הנקודה האדומה
נעלמת בשוחה שבה שוכב החייל.


הצלף(V.O):
...דילמה.

קול ירי נשמע והחייל שבשוחה נפגע ברגלו. הוא מתחיל לצרוח
מכאבים ולקלל.



כוונת הרובה
פצוע הרגל צועק אבל אף אחד מהחיילים לא קם אליו עדיין. הצלף
עובר לפצוע הקשה שעדיין מרים את ידו. הוא מפנה את הרובה קצת
ורואה את החובש מהסס אם לגשת או לא לגשת.

הצלף(V.O):
לגשת או לא לגשת. זאת השאלה.
בהתחלה פוחדים להסתכן. אחר כך מבינים שלכל אחד זה יכול לקרות.
בסוף תמיד קמים.

החובש מביט סביב ואז זוחל במהירות לכיוון הפצוע הקשה. הוא פושט
את חולצת הפצוע ומתחיל לטפל בו. אנו יכולים לראות שהצלף יכול
לירות בו אם רק יירצה.

הצלף(V.O):
אנחנו לא יורים. עדיין לא.
לייאוש יש זמן משלו אבל עכשיו
צריך להשאיר קצת מקום לתקווה.

החובש ממשיך לטפל בפצוע הקשה והפעם הוא יושב ממש על ברכיו. הוא
צועק לחבריו משהו והצלף מפנה את הכוונת לעבר הסמל (בן כ- 20,
כבד גוף ותנועה). הסמל מביט סביב ואז קם לעזור לחובש. בצד השני
באים לעזרת פצוע הרגל האלונקאי והמטוליסיט (חסרי אפיון מייחד).

(ישנו חייל נוסף שעדיין מסתתר ולכן לא רואים אותו).

הצלף(V.O):
התקווה נותנת כוח. הכוח נותן מוטיבציה לזוז וכשהם זזים קל יותר
לפגוע בהם.

הצלף עוקב בכוונתו אחר המתרחש. הסמל מביט סביב ומתחיל להתקדם
לכיוון הקשר. הצלף מתביית עליו.

הצלף(V.O):
אמרנו שאסור.

הצלף מכוון ויורה בסמל ולאחר מכן מכוון לשני החיילים שמטפלים
בפצוע הרגל ויורה בזריזות בשניהם.



בואדי
החובש רכון מעל הפצוע הקשה וברקע אנו רואים את המטוליסט מתנדנד
ונופל אחורה לאחר שנפגע. החובש מתכופף לנסות ולהנשים את הפצוע
הקשה אבל כשהוא מתרומם אנו רואים שהפצוע כבר נפח את נשמתו,
פניו חיוורות ועיניו המתות פתוחות. החובש עוצם אותם ומרכין את
ראשו.
מתחילה מנגינת חליל סנטימנטלית.


הצלף(V.O):
זהו רגע הייאוש.

המצלמה עוברת לחייל המסתתר (כבן- 20, קטן ונמוך, בעל הבעה
מפוחדת). ליד החייל מוטלת גופתו של הסמל ופרצופו מביט בחייל
המסתתר.

הצלף(V.O):
נשארו שניים והם מבינים שהם הולכים למות.

החייל המסתתר מבועת ומהסס אם להתרומם.

הצלף(V.O):
שתי תגובות ראינו עד כה אצל הנידונים למוות. הראשונה, קפיאה
מוחלטת של הגוף כאילו המוות כבר קנה בו את חזקתו.

הוא מחפש את מיקומו של הצלף אך לא מזהה כלום בגבעות שמסביב.
לפתע הוא אוזר עוז וכשהוא צועק בקול רם הוא מתרומם על רגליו
ומתחיל לרוץ תוך כדי שהוא יורה לכל הכיוונים.



כוונת הרובה
הצלף(V.O):
השניה, התפרצות של זעם עיוור כאילו כל החיים העתידיים שכבר לא
יהיו מנסים להספיק ולהתפרץ...

החייל המסתתר רץ כשגבו אלינו. מנגינת החליל נפסקת. הצלף יורה
בו והוא מועף בכל הכוח על פניו קדימה.

הצלף(V.O):
...בנקודת הסיום הזו.

הצלף מסיט את הכוונת חזרה לכיתה ואנו רואים את החובש כשהוא
הולך בלי נשק אל פצוע הרגל שעדיין צועק. החובש כורע ברך ליד
הפצוע ובשוויון נפש למתרחש מסביב מנסה להרגיע את הפצוע.

הצלף(V.O):
בזה עוד נשארה קצת תקווה. אך את מה שנתנו אנו יכולים גם לקחת.

הצלף מכוון את כוונתו לראשו של פצוע הרגל יורה והורג אותו.
החובש שם לב שהוא מת וסוגר את עיניו. החובש מרכין את ראשו
בצורה כזאת שאי אפשר לדעת אם הוא מתפלל לעילוי הנשמה או קופא
במקומו מפחד. הצלף מכוון אליו את הכוונת.

הצלף(V.O):
נגמר.

הצלף לוחץ על ההדק ואז נשמע קליק.



עמדת הצלף
הצלף דורך את הנשק לאחור ורואה שנגמרה לו המחסנית. הוא מוציא
את המחסנית הישנה ושם אותה בצד.



בואדי
נגינת החליל מופיע שוב. החובש פושט את אפודו ואז את חולצתו
באיטיות. הוא נשאר בגופיה לבנה בלבד, כורע על שתי ברכיו.

עמדת הצלף
הצלף מכניס את המחסנית החדשה, דורך את הנשק ומכוון מחדש את
הכוונת.



כוונת הרובה
החובש מופיע בכוונת, הפעם בגופיה לבנה.



עמדת הצלף
הצלף מכניס את אצבעו לשמורת ההדק ומהדק אחיזתו בקת.



בואדי
החובש בקלוז אפ מביט כלפי מעלה ואז עוצם את עיניו...



כוונת הרובה
...ואז מרים את ידיו לשני צידי הגוף בתנוחת הצלוב. מנגינת
החליל נפסקת.
הצלף מתבונן בחובש הצלוב על צלב הכוונת שלו.



עמדת הצלף
הצלף פוקח את עינו העצומה, מהסס ומתבונן שוב.  



כוונת הרובה
החובש נראה קרוב יותר.

הצלף(V.O):
אסור לרחם על האויב, אנחנו אומרים לעצמנו...

החובש צלוב על הכוונת ובתוך הפריים של הכוונת אנו מתקרבים אליו
יותר...

הצלף(V.O):
...אבל כבר מרגישים כיצד מתגנבת אלינו הרגשה שונה וחדשה.
אמפתיה.
ואיתה באה גם הדילמה.

...עד שרואים קלוז אפ שלו.

הצלף(V.O):
חובש זה הוא דמות מרשימה.
לא בורח כמו רמש מבועת או קופא כמו חיה פצועה.
לפתע אנו מבינים, שלפנינו אדם המקבל בשלווה את סופם של החיים.

אותם חיים שעכשיו אנחנו כבר לא רוצים לקחת.



עמדת הצלף
אצבעו של הצלף מתרחקת מהדק הרובה ומזדקפת מחוץ לשמורת ההדק.

הצלף(V.O):
אך אין זה מתפקידנו להחליט.

הצלף עוצם את עינו האחת ומחזיר את אצבעו לשמורת ההדק. תיפוף
דרבוקות עולה.

הצלף(V.O):
...רק לצפות וללחוץ על ההדק.
אנו צריכים לבצע פקודות ולא להתקומם מול ייעודנו.



בואדי
החובש פוקח את עיניו ונשמעת ירייה. התיפוף נפסק. החובש נופל על
צידו ופניו על הקרקע.



בכוונת הרובה
החובש זרוק על הרצפה. לפתע הוא מתחיל לזוז.

הצלף(V.O):
אבל יש באפשרותנו לעדנו במקצת.

החובש מתרומם למצב ישיבה. הצלף פגע לו רק ברגל והוא מתחיל
לחבוש את עצמו.



עמדת הצלף
ידו של הצלף מדליקה מחדש את מכשיר הקשר. מתוכו עולות קריאות:

קשרית (בעצבים):
ימה 1, ימה 1, כאן מברגיית נשר, עבור


אנו רואים רק את ידו של הצלף האוחזת בשפופרת ואת פיו המדבר.

הצלף(V.O):
כאן ימה 1, רות, עבור.

קשרית:
רות, הכל בסדר? כבר עשר קטנות שאני מנסה להעלות מולך. 22 אומר
שהוא שומע ילקוטים מהאזור שלך.

הצלף(V.O):
רות, דרכך לקודקוד, מסגרת של מלוכלכים עברה אצלי. קבלי תשעה
הרוגים ופצוע אחד.



כוונת הרובה
הצלף מתבונן בחובש. האחרון סיים לחבוש את פצעו. הוא שותה
מהמימייה שלו.

קודקוד נשר (סמכותי):
ימה 1, כאן קודקוד, קיבלתי. מה קרה שנשאר לך פצוע הפעם?



עמדת הצלף
הצלף מדבר לפומית הקשר.

הצלף (מהסס):
רות, הוא מחופר טוב. קשה לי להגיע אליו. אבל אני משגיח שלא ילך
לשום מקום.

קודקוד:
רות, אני שולח לך את נשר 32. תן לו חיפוי לפי התרגולת, עבור.
הצלף(V.O):
רות, היישר.

קודקוד:
רות, סוף.



כוונת הרובה
הצלף מביט בחובש.
החובש מסתכל סביב ואז על השמש. הוא מצל על עיניו ומסתכל אחורה
ואז מתכופף לאחור ומושך משהו.



עמדת הצלף
הצלף נדרך, מהדק את אחיזתו ברובה ומכוון למטה לכיוון החובש.



כוונת הרובה
הצלף מכוון לחובש הכפוף לאחור.



בואדי
החובש מושך מאחוריו את האלונקה הצמודה לגבו של האלונקאי ופותח
אותה. כאשר הוא פותח אותה הוא מבחין בנקודה האדומה של הלייזר
שנמצאת בדיוק על האלונקה. הוא מזיז את האלונקה באיטיות מרובה
כשידיו חשופות לאורך כל הדרך ואז מניח אותה בצורה כזאת שתצל
עליו.



כוונת הרובה
הצלף מלווה אותו.
החובש מוציא את ידיו אל מחוץ לצל האלונקה ומראה שהן ריקות. אחר
כך הוא מוציא ספר מאפודו. הספר הוא "המצור על ליסבון" של
ז'וז'ה סרמגו. החובש קורא.



עמדת הצלף
הצלף פוקח את עינו העצומה ומביט בספר שלו שנמצא ליד.  

הצלף(V.O):
יש לו טעם טוב.

קול חלש של ג'יפ נשמע והצלף מסובב את ראשו לכיוון הרעש.



כוונת הצלף
מגיע ג'יפ צבאי עם מקלעים עליו. בג'יפ שלושה חקש"בים (חוקרי
שבויים) והם נוסעים אל הואדי.

הצלף:
חקש"בים.

ברקע נשמע דיווח הקשר


נשר 32 (בקשר):
ימה 1, תהיה מוכן, נשר 32 נכנס עכשיו לואדי.

הצלף:
זה מה שעשתה האבולוציה של המלחמה לסוהרים.
נשרים, אנחנו קוראים להם.
תמיד באים אחרי הנבלות.

שלושת החק"שבים עוצרים את הג'יפ ליד החובש ומוציאים אותו
החוצה. הם שואליםם אותו משהו והוא עונה להם בשלווה. חקש"ב 1
(20, אתלטי ובעל בלורית מטופחת וג'ל. מרוצה מעצמו עם חיוך רחב
ושרמנטי) מתעצבן וחובט בפניו. מנגינת החליל הסנטימנטלית עולה.


הצלף:
אנו רוצים להפסיק, אבל חייבים להמשיך להתבונן.

חקש"ב 2 (בחור מגודל בעל הבעה אידיוטית) ו- 3 (בעל מראה תמים
ואינטלקטואלי) תופסים אותו ומרימים אותו.

הצלף:
חיפוי לפי התרגולת. אלה היו ההוראות.

חקש"ב 1 נותן לחובש אגרופים בבטן ומכה בפניו. אנו רואים כל זאת
כאשר החובש נמצא וגבו אלינו ואנו רואים יותר את מכותיו של
חקש"ב 1.
ניכר שהחובש לא משתף פעולה ואינו עונה על השאלות שהם מציגים
לו. חקש"ב 1 לוחץ לו על הפצע ברגל תוך כדי חיוך סדיסטי והחובש
צועק בכאבים ונופל הצידה על הקרקע.



בואדי
חקש"ב 1 מנגב את הזיעה ממצחו בגלל מאמץ ההכאה. מנגינת החליל
נפסקת.

חקש"ב 1:
עזוב, עזוב, זה לא ייצא ממנו כלום.

חקש"ב 2:
הוא לא יודע כלום. בסך הכל חובש.

חקש"ב 3 רוצה להרים את החובש לכיוון הג'יפ. חקש"ב 1 עוצר אותו
עם היד.

חקש"ב 1:
לאן?

חקש"ב 3:
נעמיס אותו מאחורה.

חקש"ב 1:
עזוב. בוא נגמור אותו כאן עם כל החברים שלו. גם ככה הוא פצוע
קשה.

חקש"ב 3:
זה רק ברגל.

חקש"ב 1:
מה אכפת לך אתה ממנו בכלל?
אתה יודע  מה הם עושים לגופות של החבר'ה שלנו?

חקש"ב 3 מושך כתפיו בתנועת "לא, אני לא יודע".

חקש"ב 2:
כורתים להם ת'זין ושמים להם בפה.

חקש"ב 3 (בהפתעה):
באמת?

חקש"ב 1:
כן, באמת (בהבעת זלזול)
מה אתה חושב שהם מרחמים על מישהו אצלנו?
עזוב. תן לי אני אתקע לו כדור ונסגור את הסיפור.
חוץ מזה, תן קצת אקשן. שיהיה מעניין סוף סוף, כוס אמו.


חקש"ב 1 שולף אקדח ומכוון אותו לחובש שכורע על ברכיו, מתנשף
מהמכות. שני החקש"בים האחרים נמצאים משני צידי החובש כך שהוא
נמצא בתוך משולש של חקש"בים.
החובש מרים את ראשו באיטיות אל מול לוע האקדח. חקש"ב 1 דורך
ואז מכוון.
פתאום הוא מהסס ופונה לשני חבריו.

חקש"ב 1:
איך זה הולך הקטע הזה?

חקש"ב 2:
איזה קטע?

חקש"ב 1:
נו, זה מהסרט.

חקש"ב 2:
מה, שראינו אתמול?

חקש"ב 1:
כן. נו איך זה הולך?

חקש"ב 2:
וואלה. לא זוכר.

חקש"ב 3:
אתה מתכוון ל"ספרות זולה"?

חקש"ב 1:
כן. זה עם הכושי וטרוולטה.

חקש"ב 3:
אם אני לא טועה, זה מתחיל ...
he is really his brother keeper
and the finder of lost cause  
או משהו כזה.
ואז and I shell strike down up ...

חקש"ב 1:
כן. זה, זה.
I shell strike down up on you with great anger and...  

חקש"ב 3:
Great vengeance

חקש"ב 1 (מבודח):
שיהיה. ו...

חקש"ב 2 מתחיל לצחוק

חקש"ב 3 (משועשע):
Furious anger.

חקש"ב 1:
ו- furious anger
ואם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני. סתם. סתם.
איך זה ממשיך?

שלושת החקש"בים נהיים מבודחים יותר ויותר. חקש"ב 2 צוחק ממש.

חקש"ב 3:
And you will know

חקש"ב 1:
And you will know

חקש"ב 3:
My name is the lord...

חקש"ב 1:
My name is the lord...
תודה רבה, מכאן אני יודע.

חקש"ב 1 בזווית נמוכה (נקודת ראותו של החובש) מייצב את אחיזת
אקדחו ומכוון אותו אל החובש.

חקש"ב 1:
My name is the lord, when I lay my virgins on you.

במהלך המשפט האחרון עולה נקודת לייזר אדומה על חקש"ב 1. הנקודה
מופיעה באזור הבטן שלו ומטפסת מעלה עד שהיא מגיע לפיו של חקש"ב
1. כשהוא מסיים להגיד את המשפט לקול צחוקם של חבריו על הציטוט
המעוות נשמעות שלוש יריות וכל החק"שבים נופלים מתים.
מנגינת החליל עולה.  
החובש ניגש לחקש"ב הראשון ובודק אם הוא חי. הוא רואה שהוא מת
ועוצם את עיניו בדיוק כמו שעשה לפצועים לפני כן.

הצלף(V.O):
ידענו שעוד נצטרך לשלם על זה את המחיר. יהיו בירורים. חקירות.
בוודאי יוסקו מסקנות. את הנעשה כבר אי אפשר להשיב.

הוא בודק את כולם ורואה שהם מתים. החובש מתרומם על רגליו ומביט
סביב.

הצלף (O.V):
נותר לנו רק עוד דבר אחד אחרון לעשות.

החובש מסתכל על הרצפה ואז רואה את נקודת הלייזר האדומה עולה על
הרגל שלו ומשם מתקדמת אל החזה שלו. שם היא מתעכבת קצת ואז נעה
לכיוון הכתף שלו, יורדת לאורך הזרוע עד לכף היד ואז גולשת על
ידו עד שהיא מאירה את קצה אצבעו (בפרפרזה על ה"פיידה" של
מיכאלאנג'לו מהקאפלה הסיסטנית) ונעלמת. החובש מרים את ראשו
ומביט סביב אל מקומו המשוער של הצלף.  



כוונת הרובה
החובש מיישיר מבט אל הכוונת ומרים את ידו לראשו בתנודה של שלום
ולהתראות. פריז פריים.

הצלף (O.V):
יהיו כאלה שיגידו שזאת הייתה טעות, אבל בסופו של היום
אנחנו מסתכלים על מה שעשינו ורואים שהוא טוב.

פייד לבלאק. מנגינת החליל ממשיכה. סוף.
.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
הקדוש ברוך הוא,
מה שמעתי, היה
לך קטע עם אורלי
ויינרמן?


תרומה לבמה




בבמה מאז 5/10/00 5:08
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ערן ב.י.

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה