[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







ארז רונן
/
מזון מהיר

הסבר קצר:
זהו תסריט לקומיקס, לא לסרט. בתכל'ס הרעיון די דומה. פאנל זה
ריבוע קומיקס, למי שלא יודע - וכל המושגים האחרים ברורים.

אוכל מהיר - תסריט לקומיקס
סיפור : ארז רונן  אומנות: מיכאל חן

עמוד ראשון

פאנל 1:
אסטבלינג שוט של מרכז עיר. התמונה היא לונג שוט, מנקודת מבט
עילית. מרכז עיר רגיל, חנויות וכו'. ברחוב הולכים כל מיני
אנשים. אחד מהם הוא דון (לא צריך להיות עליו ספוטלייט מיוחד,
רק לדאוג שהוא גם יהיה ברחוב, כהולך אורך רגיל, כי כאמור הוא
הדמות המרכזית של הקומיקס שתופיע בהמשך).

רבוע טקסט:
יום רביעי.

רבוע טקסט:
היום אני הולך לעשות את זה

פאנל 2:
קלוז אפ על הפנים של דון. בחור בן עשרים בערך, עם זקנקן. נראה
בסיידר.

רבוע טקסט:
כן, באמת, אני לא עובד עליכם.

רבוע טקסט:
היום אני הולך לעשות את זה...

פאנל 3:
דון  נכנס לאחת מהחנויות ברחוב. לעצם המקרה, החנות הזאת היא
בית-מרקחת. (כלל-פארם, או משהו כזה).

פאנל 4:
קלוז אפ על מדף של קופסאות קונדומים. כף יד באה לקחת קופסא אחת
(זוהי כף היד של דון. לא רואים את דון בפאנל, כי אנחנו רואים
רק את כף היד שלו, אבל אנחנו יכולים לנחש שזה הוא)

רבוע טקסט:
כן. היום. היום אני עושה את זה.

פאנל 5:
דון בקופה. מאחורי הקופה יושבת מוכרת, בשנות העשרים לחייה,
נראית משועממת.

דון:
היי. חבילת מסטיקים, בבקשה.

מוכרת:
קיי. שני שקלים בבק...

דון:
שנייה...

פאנל 6:
פאנל קטן מאוד. היד של דון זורקת את חבילת הקונדומים לעבר
הקופה.

פאנל 7:
עדיין, דון בקופה עם המוכרת.

דון:
גם זה, אם אפשר.

מוכרת:
עשרים ושניים, בבקשה.

פאנל 8
מחוץ לבית מרקחת. דון יוצא עם חיוך על הפרצוף.

רבוע טקסט:
היום אני הולך לעשות את זה. היום אני הולך לדפוק את החברה שלי
כמו גדול.

רבוע טקסט:
ואז, רק כדי להראות לה כמה אני אוהב ומעריך אותה, אני הולך
לרדת לה.

עמוד שני

פאנל 1
זה פאנל שכזה, שישתרע על כל השורה העליונה. יענו, הפאנל היחיד
בשורה, לרוחב. יש הבנה? יופי. בפאנל אנו רואים מיטה, עם תנועות
עליה. יענו, זוג מאושר מקיים יחסים. כל המיטה מושחרת.

רבוע דיבור:
הו דון! כן! כן! כןןןןןןןן!!!

פאנל 2
מתרחש כמה זמן אחרי הפאנל הראשון. דון וחברה שלו יושבים במיטה.
דון עם סגרייה ביד, החברה שלו בלי. מיכאל, לשיקולך: ניתן לצייר
את החברה ערומה כביום היוולדה (רק חלק עליון להראות בבקשה,
תבין למה מאוחר יותר), או לעשות אותה מכוסה, שלא יראו כלום. מה
שלא תחליט, ואני מהמר על הערום, תעשה שהחלק התחתון, הכוס, יהיה
מכוסה.

חברה
זה היה.... טוב.

דון
...
כן
...

פאנל 3
רבוע קטן. קלוז על הפנים של החברה.

חברה
אז...
פאנל 4
קלוז על הפנים של דון, רואים גם את היד עם הסגרייה.

דון
אז...
היי, תגידי, רציתי לשאול אותך אם את רוצה שאני... אמם, את
יודעת...

חברה
מה.

פאנל 5
קלוז על הפנים של דון, נושף את העשן של הסגרייה.

פאנל 6
עוד קלוז על דון.

דון
רציתי לשאול אותך אם את רוצה שאני ארד לך.

עמוד שלישי

פאנל 1
הערה למיכאל: שלושת הפאנלים הראשונים, כולם באותו גודל, וכולם
מתפרשים על כל השורה העליונה של העמוד.
קלוז אפ על הפנים של החברה. היא נראית המומה, עם פה תעור כמעה,
וגבות מורמות.

פאנל 2:
ושוב, קלוז אפ על החברה. עדיין נראית המומה, ממש כמו בפאנל
הקודם.

חברה
א...א...אתה רציני?

דון
כן..

פאנל 3:
ועדיין, אותו קלוז על החברה. הפעם היא לא נראית המומה. היא
מחייכת.

פאנל 4:
כאמור, להזכירך, הפאנל הזה נמצא כבר בשורה השנייה.
מדיום קלוז על דון. מחייך גם הוא.

רבוע טקסט
היא לא הייתה צריכה להגיד שהיא מסכימה. הכל היה בחיוך.

פאנל 5:
דון מביא את ידו כדי להרים את השמיכה שמכסה את הכוס של חברה
שלו.

חברה
דון... חכה שנייה, אתה לא רוצה שאני אכבה את האור או משהו?
פאנל 6:
דון ממשיך להוריד את השמיכה. כבר כמעט רואים את הכוס המיוחל.

דון
לא. אני רוצה לעשות את זה עם אור.

רבוע טקסט
אתם לא יודעים כמה אני מתחרט שלא רציתי לכבות את האור.
אתם מבינים, זאת היתה הפעם הראשונה שירדתי למישהי... ומה
שראיתי מתחת לשמיכה...
שום דבר לא יכל להכין אותי לזה.

עמוד רביעי
ספלאש פייג'!!! המשמעות, רק פאנל אחד וגדול.

ספלאש פייג':
השמיכה מורדת לגמרי, אבל בין הרגליים של החברה של דן לא נמצא
כוס! במקום הכוס נמצא מה שנראה כמו ראש של מפלצת! במקום החור
המרכזי יש מעין פה, עם שיניים מחודדות. יש גם עיניים קטנות
ומרושעות מלמעלה, וכל מיני קמורי עור יכולים להראות כמו אף.
מיכאל, אם יש מקום וזה מתאים לרבוע, צייר גם בצד את דון, שנראה
חצי המום וחצי נגעל. תעשה את המפלצת הזאת הכי מגעילה שרק אפשר.


מפלצת הכוס:
נו? למה אתה מחכה? תאכיל אותי כבר עם הלשון שלך.

עמוד חמישי

פאנל1
רצף פאנלים, כמו בעמוד הקודם. כל ארבעת הפאנלים הראשונים בעמוד
באותו גודל, בשורה אחת.
אקסטרים קלוז אפ על העיניים של דון. עיניים מלאות אימה.

פאנל 2
קלוז אפ על מפלצת הכוס, עם ספוטלייט על העיניים.

פאנל 3
שוב, קלוז על העיניים של דון, בדיוק כמו הפאנל הראשון.

פאנל 4
ושוב, קלוז על העיניים של מפלצת הכוס. בדיוק כמו השני.

מפלצת הכוס
...מה?!!?

פאנל 5
שורה שנייה, כאמור.
קלוז עם הפנים של דון. הוא נראה מזועזע.

רבוע טקסט:
אתם לא יודעים כמה רציתי להראות לחברה שלי שאני אוהב אותה.
אתם לא יודעים כמה רציתי לענג אותה.
פאנל 6
מפלצת הכוס, עם מבט מצפה על הפנים.

רבוע טקסט
הדבר הזה שהיה שם היה כל כך מגעיל... כל כך.. לא צפוי...
שלא יכולתי להמנע מ...

רבוע טקסט
מ...


פאנל 7
אנחנו רואים בפרופיל את דון מקיא על החלק התחתון של גופה של
החברה שלו. הכל מושחר. ברקע יש אפקט קול כזה של
בלללללווווווחחחחחחססססס!!! שגם המפגרים יבינו שהוא מקיא.

עמוד שישי

פאנל 1
קלוז על מפלצת הכוס, עם שאריות קיא בין שפתיה. היא מחייכת.

מפלצת הכוס
יאאאאאם!! אוכל...

פאנל 2
עברנו למקום שונה לחלוטין. חדר שינה של ילד קטן. הילד שוכב
במיטה, ולידו יושב האב, שהוא גרסה מבוגרת יותר של דון.

דון מבוגר
וככה, רוני ילדי הקט, הגעת לעולם.

פאנל 3
קלוז אפ על רוני, הילד. יש לו מבט חצי מפוחד על העיניים.

רוני
ב...ב...באמת?

פאנל 4
קלוז על דון המבוגר

דון המבוגר
כן. אחרי תשעה חודשים המפלצת בכו... אההמם, בין הרגליים של אמא
שלך החליטה להחזיר טובה על זה שהאכלתי אותה, והקיאה גם היא
משהו מאוד מיוחד, אתה יכול לנחש מה?

פאנל 5
קלוז על רוני, מצפה בקוצר רוח לתשובה!

רוני
מ...מה?
פאנל 6
2-שוט של דון המבוגר עובר למצב עמידה (מהישיבה בצד המיטה,
מהפאנלים הקודמים), ורוני הקטן שוכב במיטה

דון המבוגר
אותך!
וזהו. זה הסיפור שעונה לשאלתך, איך ילדים מגיעים לעולם!
עכשיו הגיע הזמן לישון, לילה טוב רוני!

רוני
לילה טוב אבא!

עמוד שביעי

ספלאש פייג'
לונג שוט על החדר של הילד. בצד אחד המיטה של רוני, כשרוני שוכב
עליה, ובצד השני דלת, כשדון נמצא לפניה, כשיד אחת שלו על מתג
האור. האורות בחדר כבר כבויים, מה שאומר לנו שדון, האבא, כבר
כיבה אותם.

רבוע טקסט
לילה טוב גם לכם, ילדים!







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
מי שאוכל בשבת,
שלא יתפלא שאין
מה לאכול ביום
ראשון.


יחשקאל השאקל
שומר מסורת


תרומה לבמה




בבמה מאז 3/10/00 12:31
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ארז רונן

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה