[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








אני רוצה לכתוב, והמילים לא יוצאות, אתמול כל הלילה שיננתי
אותן כדי לזכור משהו בבוקר ועכשיו לא נשאר כלום, כנראה שהדמעות
מחקו הכל. אני לא דיכאונית, מעולם לא התיימרתי להיות אחת כזאת,
אבל יש לי קווים אדומים ואני לא מוכנה להרפות מהם. אני שונאת
התמכרויות, אני אוהבת חוסר שליטה לפעמים, אבל שונאת התמכרויות.
שלא תבינו לא נכון, שתיתי, גם עישנתי אבל באמת, אני שונאת
התמכרויות
זה כנראה ייצא מונולוג, אני לא אוהבת מונולוגים, כי
הם לא מוגדרים כאלה, הם בשפה יומיומית, הם לא מיוחדים, אבל
אותם אני רק לא אוהבת, התמכרויות אני ממש שונאת.
לא יכולה להסביר, לא יכולה להגיד למה, זה פשוט ככה, אני מקווה
שזה לא פאק בייצור או בשלב התפתחותי מוקדם אז, קונפורמיות? לא
אצלי... אתמול הוכחתי, אני לא צריכה הערכה או שאר שטויות, אני
לא קונפורמית, רוצים לבדוק? בשמחה
<קונפורמיות - שינוי התנהגות או עמדה בעקבות לחץ חברתי>
אז מסתבר שלא קונפורמיים נהנים פחות, שיט.
עדיף להיות אנטיקונפורמיות ולא מכור.
אשליית השליטה קוראים לזה, כן נו... שהם בטוחים שהכל בסדר, והם
לא מסטולים שבפועל אלה אולי צמד המילים היחיד ההגיוני שיצא להם
להוציא מהפה במשך שעתיים, אירוני משו.
<אשליית השליטה - טעות ייחוס קוגניטיבית שמצבע הפרט על מנת
לחוש יותר שליטה על חייו מאשר מה שבאמת יש לו, טעות זו גם
מגבירה את הביטחון של הפרט>

מה עוד מה עוד... אה! ברור - זהות מול טשטוש זהות, השלב החמישי
אצל אריקסון, נו בוודאי, התנסות בסגנונות חיים שונים. נו בטח,
כדי לגבש זהות חייבים לשתות, נו ברור זה מסט, מה, לא ידעתם?
התנסות, מתנסים, התנסינו... ממש נפלא, בני נוער לתפארת -
אידיוטים.
<זהות מול טשטוש זהות, שלב התפתחותי בתיאוריה של ארקיסון בו
מתמודד הפרט עם קונפליקט מרכזי - רכישת זהות או חווית טשטוש
הזהות>.

אולי יש עוד משו? חייב להיות, מעניין מה בנדורה אומר על זה,
חיקוי דגם? חיזוק נצפה? לא יודעת, יכול להיות? ההתנגדות חוזקה?
או נענשה?
ברור שחוזקה, זה כזה מגניב לעשן ולשתות, נו אז ברור. בנדורה.
<אלברט בנדורה - פסיכולוג קנדי הציע תיאוריה שנקראת הלמידה
החברתית, בדק את התפתחות האישיות.
חיקוי דגם - למידה לפי הסתכלות ולא לפי תהליכי עיבוד מידע.
חיזוק נצפה - הפרט צופה בהתנהגות, אם חוזקה <חיובי> רוב
הסיכויים שהאדם יבצע את אותה ההתנהגות, אם נענשה לא יבצע
אותה>

זהו נראה לי. את פיאז'ה אני לא אוהבת, אז לא אכפת לי מה הוא
אומר, מעניין מה פרויד היה אומר על זה, אבל הוא ירד לי במיקוד,
אז אני לא לומדת אותו, גם סקינר ופבלוב, אוף בעסה. אני יכולה
לנסות לשאול אותם. אולי בעצם לא כדאי.

8.5.2004
עוד ארבעה ימים בגרות בפסיכולוגיה ואתמול רבתי עם החברים
הכי טובים שלי, על התמכרויות







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
זה עדיין לא קרה
לי אף פעם
הסתבכה לי
אורגזמה בשערות
מישהו מוכן
לשחרר לי?

ההיפראקטיבית
פסיבית


תרומה לבמה




בבמה מאז 29/5/04 18:26
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ניצן נלחמת בשקט

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה