[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







אבשלום שיינפלד
/
רבקה מורתי

נושא כלייך בילקוט
על חמור הגעתי
ובתום החניכות
עם סוס אציל נטשתי

שנתיים לצידך
הן פרק מפואר
הרבצת בי תורתך
אומנות לא תתואר

'דבר פשוט כתוב ברור בדרך המובן'
למחוז חפצך תגיע אז מוכן

אמונתך נחישותך היו לשם דבר
יושרה נדירה באיילה תמירה
קרן של זוהר ומאיה מידות
דברי ימי אשה ואם
בשבח מפליגות

משיצאתי לרעות בשדות מבוגרים
ניכרה חותמתך בנאומיי החוצבים
אולמות במשפטים ידעתי למלא
אוצרותייך הקודחים במוחי הפורה

אייך מורתי
אנה פנה צעדך
היש מקום טוב יותר בשבילך
האם דם אח-עול שנפל לך קרא
ליבי שותת והחלל נורא
נורא



לאלברט קרן מאיה וזוהר







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
מרציאנו בא -
מרציאנו הולך
מרציאנו בא -
מרציאנו הולך
מרציאנו בא -
אומר "היי מי
מעתיק את ההומור
הדפוק הזה של
השער האחורי של
'העיר'?"
לך תנסה להסביר
את זה למשקיעים


(קורא של נלהב
של השער האחורי
של 'העיר'
וסטארטאפיסט
לשעבר)


תרומה לבמה




בבמה מאז 30/11/03 20:13
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
אבשלום שיינפלד

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה