[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







שלומי שלום
/
שבוע שני

"מה ההסתברות שיצא לי דאבל ארבע?" שאל המרצה, תוך כדי משחק
שש-בש סימולטני, נגדנו.

התחלנו לחשב את התנע הזוויתי של הקוביה, אבל היא נפלה והתגלגלה
אל מתחת לכסאות. אחר כך ניסינו לעשות לה מכפלה סקלרית, אבל
איבדנו כיוון.

"קל לראות ש - A שווה ל - B", קבע המרצה, ומתוך שיעמום גזר את
הפונקציה שהחזיק ביד, וזו התפזרה לאינספור פרקטלים בין
המרצפות.

"איך קל?", שאל סטודנט נודניק. נדמה לי שזה הייתי אני.

הוא הוציא שלוש נוסחאות מהכיס. "פשוט צריך לשחק קצת עם
הנוסחאות", ענה, והתחיל לעשות ג'אגלינג.

"עדיין לא הבנתי", המשיך הסטודנט הניג'ס.

"מה אתה עושה עניין מכל דבר?", שאל אותו הפרופסור. "כמה זה
שורש מינוס אחת?" המשיך, וצבט אותי בכל כוחו. "אייי", צעקתי,
ומשום מה הפרופסור אישר: "נכון מאוד".

שפשפתי את הזרוע הכואבת, ונגסתי במשפט הסנדביץ'. אני והתמיסה
שלידי התחלנו לאבד את הריכוז.

  .  .  .

שוב התעוררתי. היה חם, והתחיל ממש לכאוב לי הראש. זה כנראה
משהו בסינוסים...




מישהו יודע אם אפשר להגיש את הסיפור הזה כעבודה בקורס "כתיבה
אקדמית"?







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
"אני חושב -משמע
אני קיים"

כן,גם אני רואה
פרסומות...


תרומה לבמה




בבמה מאז 14/11/03 21:14
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
שלומי שלום

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה