[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








זר דן עימי בנישואיו הקרים
בתחנת האוטובוס אין אור ופניו חסרות
את המבע האמיתי של המתים

מספר מילים אחר-כך מכונית חורצת ברחוב קווים לדמותה
והזר לפתע ממשי כמוני אבל חסר עדיין
את הנחישות המתגוננת של הנואשים

ממשי כמוני בחלל הסמיך
אפרסק נגוס פעמיים וזרוק באחת
יורה ריחות גסים על רצפת התחנה
אני מוחק ודאי מאה נמלים ממצבת החרקים באדישות נעלי

הזר אינו אני ואינו הוא בלבד
אני שוכח כללי הסעד הנפשי ומספר לו
שעניינו אינו מענייני ומקנח בקיפוץ שפתי

על קיר התחנה מודגש ש"אביחי הוא סמל מין"
ולרגע אני מקנא בו
על האומץ להכריז שהמציאות היא עניין אישי

הזר מחזיר לעצמו אנושיותו
בשליפת מסטיק ולעיסה קצבית
ועיניי שהתרגלו להימצאות העדר האור בוחנות אותו
עניינו פתאום ענייני ואני
תוהה אם היתה יפה בצעירותה
שכן עכשיו אינה.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
אז זה הזמן
להגיב:
סלאנג הטנקיסטים
המתיחס לחיבור
חפצים אל הטנק
ואיבטוחם, אשר
אומץ גם על ידי
חיילי החי"ר
ביחס לאפודים
הוא 'שבצור',
ולא שפצור.

בלשן מפקדת קצין
שיריון ראשי


תרומה לבמה




בבמה מאז 4/5/03 15:00
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
רביד ניימנד

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה