[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







פנטומאס מרקורי
/
הסוכן החשאי

הסוכן החשאי "שמעון", כך קראו לו ב"חברה",(Tse Ferma) נהג לומר
בהיגוי פולני אצילי, קיבל שדר מוצפן.
אחרי פענוחו, הוא מעט הופתע, אך מיד חזר לעשתונותיו , כי מה
כבר יכול להיות מפתיע בארגון סודי שנותן לאדם ששמו הפרטי שמעון
קוד סודי בשם "שמעון"? הטענה שזה אשם המחשב, גרמה לו להפסיק
לשאול שאלות כי אצלם בארגון ההסבר: "זה המחשב" פירושו אל תשאל
שאלות, כי אם נענה ניצתרך להרוג אותך אח"כ"

השדר היה די מפתיע בתוכנו:
"תגיע לבית המרחץ התורכי שבמינכן, ותחפש את "ההוא עם הכלי
הגדול, שיש לו גם..." הוא ינחה אותך ל"מטרה שיש להוציא לפנסיה
מוקדמת"... , כאן השדר היה פגום ולא ניתן לפענוח, אבל סיסמת
ההתקשרות היתה ברורה:
שאלה: "האם ניתן להחנות מאחור?"
תשובה: "כן, אבל ברוורס"
דבר לא יעצור את "שמעון" שמעון למצוא את האיש ולקבל ממנו
הנחיות מדויקות להמשך, כי "המולדת" זקוקה לו.

אחרי הנחיתה של מטוס ה"לופטנזה" במינכן, הוציא שמעון "שמעון",
את דרכונו המזוייף על שם Semeon Semeneonovic  אזרח יוגוסלביה
והמשיך לביקורת הדרכונים ללא בעיות. הכל עבר חלק ותקין, דבר לא
זימזם, הוא לא נחשד בכלום.

שמעון "שמעון" נירשם למלון ממול לבית המרחץ התורכי והחליט לנצל
את זמנו בתיור בסביבה לחפש "נקודות" חשובות המוגדרות כ"נת"מ"
(נקודות תורפה מבצעיות). הכל נבדק בקפדנות ונירשם במוחו
האנליטי.

שעת המפגש קרבה ובאה, בהתאם לספר "מידע שימושי למרגל", בסעיף
תחת ערך "בית מרחץ", תת סעיף "בית מרחץ תורכי", הכין שמעון
"שמעון" את המלתחה הנדרשת למקום, כולל הדבקת שפם עבות ושחור,
מגבת לבנה ותחתוני בוקסר עם פתח להשתנה.
בעניין הכרס לא היתה בעיה, היא היתה אצלו כבר לפני זה, משהו
כמו 20 שנה ורק השתפרה עם הזמן.
רק השאלה היתה: "אייך הוא "יוציא לפנסיה" בבית מרחץ תורכי,
כאשר רק ערוותו היא הכסות היחידה?
הבעיה היתה רצינית ביותר, אייך מגניבים לבית המרחץ אמצעי
להרג?...
שמעון "שמעון" היה בלחץ וכאשר הוא בלחץ, הוא מזמין תה עם
לימון, ככה לימדה אותו הסבתא הפולניה שלו בתוספת פתגם: "הבוקר
חכם מן הערב". אבל היה לו שיפור לנוסחא בנוסף לתה הוא מזמין גם
"נערה עובדת", להוציא את הרעל כדבריו. כדי להיות טהור לקראת
הבוקר, לך תדע איזה רעיון יתבשל במוחו עד אז?
והפעם הוא ביקש משהי אקזוטית עם עניים מלוכסנות, מלזית או
הוויאית
אבל הוא קיבל נערה אסקימוסית מקסימה במקום זאת.

...היא נכנסה...
אחרי שעתיים...
היא יצאה...
רפרפה את השטרות לתיק הצד בחיוך מוזר,
הרבה זמן לא היה לה לקוח כזה מוזר!

ל"שמעון" שמעון חזר החיוך, הוא היה רגוע.

בצעד אמיץ פסע מרגלנו לתוך המבנה, ככל שהתקדם במסדרונות, חש אי
נוחות, אבל הוא הרגיש מוכן.
הוא סחב אתו את מיכל טרמוס התה צמוד למותניו, הוא ליטפו בעידוד
עצמי. התה של סבתא נסך בו ביטחון רב. ככל שהתקדם לתוככי המבנה
הלח האווירה השתנתה לכיון הנודיסטי.
לפתע לא רק גברים משופמים היו שם. גם נשים כמו הודפות כדור
ברזל של מזרח גרמניה לשעבר. ככל שהתקדם לכיוון הסאונות, הלבוש
היה מינימלי, בכניסה לסאונה, כבר לא היה לבוש זה כמובן יעזור
לו לחפש את בעל ה"כלי הגדול", "שמעון" שמעון חש אי נוחות
במכנסי הבוקסר שלו וגופיית הפלמ"ח הלבנה. בכניסה לסאונה גילה
שלא כולם באו בברית אברהם אבינו שזה יצר בעיה, אייך הוא ידע
במדויק למי יש כלי גדול? מאחורי הרעלה. היכן הוא ימצא את איש
הקשר?

בהיסוס רב, פשט "שמעון" שמעון את בגדיו האחרונים, מלבד הטרמוס
כמובן, הוא החליט להיזכר בימיו כאשר כן התרחץ בעירום בסביבה
גברית, כמו בקיבוץ עם הרחצה המשותפת, בחברותו בשמו"ץ, בשירותו
הצבאי בשריון, התקופות שבהם היה אוסף גברים ערומים הצפופים
במקלחת שדה מעץ המופעלת ע"י גייזר סולר, כן היו ימים חשב
בליבו.

עיניים ננעצו בגבו, פניו ומפשעתו, האם גם איש הקשר מחפש אותו
עפ"י איזה סימן מזהה? חשב בלבו. הרי אין לו משהו מיוחד בגוף
שמושך להביט בו, ככל האדם הוא. מעניין מה נאמר לו?

המבטים החשאיים שהוא הגניב על איברי המתרחצים, לא נסתרו מעיני
הקהל הרב והצפוף, מבטים זועפים החלו לחדור לעיניו. הוא חש
מאוים ואז התחיל שלב השאלות של "שמעון" שמעון, הוא היה ניגש
לבעלי האיברים הגדולים ושואל: "האם ניתן להחנות מאחור?"
אבל "שמעון" שמעון קיבל רק משיכת כתפיים בליווי מבט אטום ורושף
גיצים.
השמועה פשטה בין מיתרחצי בית המרחץ:  יש כאן איזה "יהודון"
קצוץ שרוצה "להחנות מאחור"!!!
חוצפה!!!

ואז מתוך אדי המרחצאות באה מולו דמות עם האיבר הכי גדול שראה
מימיו, לרגע הוא חשב שהדמות נשענת על מקל הליכה, אך הוא לא שמע
את רעש טפוף המקל. הדמות המיוסרת גררה את המטען העודף בייסורי
איוב.

"האם ניתן להחנות מאחור?" שאל.
"כן, אבל ברוורס", נענה מיד.

"מי המטרה?"
"לך אחרי"

"שמעון" שמעון, צעד אחרי בעל "שלושת הרגליים" לאמבטיה פרטית
שבה ישב אדם בוגר,בגיל 60 לערך.

"זאת המטרה, לפנסיה מוקדמת" נאמר לו ע"י "שלוש הרגל".

"זהו". רק מבט מלא שאלה נישאר תלוי באוויר, "אייך לעזאזל אתה
מתכוון להוציא לפנסיה כאן, אם אין עלייך "כלי"? אבל זאת הבעיה
שלך, לא שלי ובעל האיבר נעלם בתוך אדי המרחץ הצפופים והחמים

"שמעון" שמעון, חייך וניגש ל"מטרה"...

חם היום, חם, לחש בגרמנית עם מבטא ערבי כבד.
רוצה תה קר? שאל בחביבות גברית סחבאקית

למה לא, נענה, בכל סדוק מעישון

"שמעון" שמעון, פתח את החלק התחתון של הטרמוס, הוציא משם כפפה
קטנה, הלבישה על ידו. פתח את החלק העליון, אדים יצאו משם, אבל
אלו לא היו אדי מים חמים אלא אדי גאז חנקן(יבש) קפוא, "שמעון"
שמעון הכניס את אצבעותיו לפית הטרמוס והוציא משם סכין קרח חדה,
בזריזות המנוגדת לחיצוניותו השמנמנה, תקע את הלהב באבי העורקים
בצוואר האיש. זרם דם פרץ לכל הכיוונים, המוות היה מהיר, חד
וחלק. פרפורי הגסיסה לא נימשכו יותר מחצי דקה. אחרי עשר דקות
כבר לא נישאר סימן לסכין, היא התמוססה לשלולית מים, הדם המשיך
לפרוץ ולשטוף את החדר. אף אחד לא הרגיש או ראה מבעד לאדים גם
לו רצה מאוד.

"שמעון" שמעון כבר מזמן היה בחדרו צופה בערוץ הנשיונל
ג'יאוגרפיק, אהבה ישנה שלו.

איזה מזל שה"נערה העובדת" האסקימוסית ספרה לו אייך הם צדים
דגים כאשר אין להם סכין מתכתית או מעצם הדב הלבן.

תמיד "שמעון" שמעון אהב לדבר עם נותני השירותים, לך תדע מה
ניתן ללמוד מהם...

הרי גם הוא במקצוע הזה, של נתינת שירות.

הנוסע השמיני







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
עשיתי את זה פעם
בשרותים - איך
להגיד את זה -
היה הרבה פחות
כיף




זה שמשתין
במקלחת


תרומה לבמה




בבמה מאז 19/10/02 13:48
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
פנטומאס מרקורי

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה