[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







שי הס
/
המחשב האלוהי

ישבו היצורים העליוניים והביטו במחשב המשוכלל והחזק והחליטו
לבנות משחק.
היה להם זיכרון, יחידת חישוב, ודיסקים והם ידעו כי יוכלו לבנות
כל משחק שנפשם תחפוץ עקב יכולתם הטכנולוגית והמשאבים הלא
מצומצמים במשכנם. בין היצורים העליונים היה היצור האינטלגנטי
בקבוצה, מתכנת מוכשר ומדהים בעל דמיון נפלא החורג מגדר הרגיל,
והיצור הנ"ל הנקרא ע"י הכל ,יהווה, קיבל על עצמו לבנות משחק
אשר יכניס מעט חיים לחייהם הלא מענינים גם כך של יצורי
העליונים. לאחר בחינת הנתונים החליט  יהווה כי יחידת עולם תהיה
גלקסיה, הגלקסיה שמוגבלת בגודלה תוכל להשאר בזיכרון המחשב לשם
ביצועים משופרים, בגלגסיה יהיו מספר מצומצם של יחדות קטנות
יותר של זיכרון שיקראו כוכב ובכוכב יהיו יחידות קטנות יותר
שיקראו חיים, לכל חיים יהיה "זיהוי". לזיהוי יהיו חיים רבים
בעלי תכונות דומות של יחידת הזיהוי המוגדר בוקטור הגנטי שמאוחר
יותר אדבר עליו, כל משך חיים יוגבל למשך זמן מוגבל תלוי באפיון
החי - האדם לדוגמא יוגבל ל-120 שנה בלבד, תחילת המשחק יהיה
במצב של כלום, שבו חושך על פני תהום. מספר זיהויי החיים
האפשריים בו זמנית יהיה 4 מיליארד אפשרויות. כל אחד מהמספרים
שבטווח ה-4 מליארד יצביע על וקטור של תכונות היצור החי, הוקטור
יקרא "מבנה גנטי" ויכיל את כל תכונות האופי ,מחלות, צורה
חיצונית חצוניות, וכו. הוקטור הגנטי יוצר ע"י כל משתתף עליון
שירצה להשתתף במשחק. בתחילה לקח יהווה את 100 המספרים הראשונים
ועשה אותם שמורים, הזיהוי שהוא נתן להם היה: ורוסים, חיידקים
אמבות, יתושים, נמלים, פרחים, עצים, דגים וכו"..
לאחר מכן יצר יהווה מגרש פעולה וחילק אותו ליחידות יבשת,
ליבשות הוא קרא בשמות שיקלו על היצורים העליונים לשחק, השמות
שנתן יהווה למגרשים היו: אסיה, אירופה, אוסטרליה אפריקה אמריקה
ואנטרטיקה. כל ייצור עליון יכול היה ליצור יחידת זיהוי חיים
משלה אשר תוכנס ליחידת המחשב בזהירות ובאיטיות. הדרישות מכל
יחידת חיים היו: "היצור החי חייב להיות מוגבל במשך חיים", "בעל
רגש שיגרום לתגובתו לא להיות עיקבית", "צורך עצום להתרבות",
"צורך אדיר לחיות בכל מחיר" , "חייו יתמשכו כל עוד יצרוך משאב
מוגבל שיקרא מים" ואת יתר המשאבים יצטרך לספק לעצמו מיחידות
הזיהוי החיות  האחרות" כל יחידת חיים תהיה שונה מחברתה בצורה
ובמשכל, כל אחד אשר עקב נסיבות גוף או זמן יחלש, הוא יושמד ולא
יוכל לחזור למשחק בזהויו הקודם, כדי ליצור אין סוף כישורי גנים
שונים יווצר ייצור חיי משני יצורים חיים אחרים ושונים במבנם
הגני אבל בעלי אותה יחדת זיהוי, היצור שיווצר יתאפיין משני
היצורים האחרים כאשר תכונות הוריו יתפזרו באופן רנדומלי ביצור
החדש..  המנצח במשחק יהיה היצור העליון שיחידת החיים שלו
שורדת, כל יחידת זיהוי שהוכחדה תתפנה לשימוש חוזר כיחידת חיים
אחרת. יהווה סיפק יחידת אנרגיה עליונה וקטנה שתקרה שמש,
האנרגיה תסופק לזמן מוגבל, זמן זה יקבע את משך המשחק הנוכחי,
משך זמן יחדת האנרגיה העכשוית הוא 15 מליארד שנה.
כדי ליצור את הרביה הנדרשת יוצרו לכל יחידת חיים 2 זיהויים
שונים, מזוהה "זכר" ומזוהה "נקבה" כאשר רק שילוב של שניהם יוכל
ליצור זיהוי מחודש..  כל מי שיוגדר כזכר ימשך באופן מוחלט למי
שתוגדר נקבה. יותר מקרה של פגם שבו "זכר" ימשך ל"זכר" או "נקבה
" ל"נקבה" אולם לא יתאפשר זיהוי מחודש משניהם. יהיה זה תפקיד
יוצר המשחק ליצור איזון בין מספר ה"זכרים" וה"נקבות". כדי
להגדיל את הסיכוי לנצח יש לדאוג כי החזקים ישרדו והחלשים יעלמו
כדי שלא יטביעו את חולשתם בזיהוי החיי.
...חלף זמן רב המשחק בעיצומו, זיהויים חיים כמו דינוזאורים
הוכחדו עקב קשיהם להשרד, היצורים שהחליפו אותם היו בני האנוש
וממש בימים אלה היצורים העליוניים חשים כי עידן האדם בצרות,
"נשק גרעיני " קטלני עומד מוכן, עשן רב שיצר האדם מסכן את
המשאבים המוגבלים וקיימת התחושה בקרב יוצרי האדם שעידן האדם
עומד להתחסל, המשחק עדיין משוחק אבל קץ האדם קרב, אבל לא נורא
אנו רק כלי משחק חסר חשיבות שמיוצג על ידי אפשרות אחת מתוך 4
בתים שמהווים 4 מליארד אפשרויות, פלוס וקטור גני של 30000 בתים
ואחרינו אחרי שנחוסל או נחסל את עצמנו יתפנה הזיהוי החיי שלנו
לזיהוי חיי אחר ושחקן חדש יכנס למשחק, שחקן שיהיה "חזק יותר"
"חכם יותר" ואולי שרדן יותר כידוע הייצור העליון משפר את המבנה
הגנטי של הזיהויים החדשים. ולכן באמת החיים והמוות הם חלק
ממשחק, משחק שימשך וימשך עד אין קץ. ומה אנחנו? יחידה רב
שימושית התופסת כ-30K  יחידות זיכרון במחשב תואם עליוני.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
שני סלוגנים
בשקל!




זה שמוכר
סלוגנים, אחרי
כמה שעות וכמה
לקוחות מאוכזבים


תרומה לבמה




בבמה מאז 20/3/01 15:16
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
שי הס

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה