[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה










אל היצירות בבמה האהובות על י. ג'ונסאל 30 היצירות האהובות שנבחרו לאחרונהאל היוצרים המוערכים על ידי י. ג'ונס

לרשימת יצירות השירה החדשות
תחושתי
בכל פעם אני קצת יותר מבינה,
נשארתי בכיסוי וערימת בשר
כבר לא מביטים
רק בוהים ולא מחפשים

הגמגום שלך
מוציא אותי מדעתי
ודעתי אינה נחשבת
כשאין בינינו מבוגר אחראי.

הרהור
שומן
אינטרסים
שעמום
שיער

הגות
כנראה אין איש המבקשם

גורל
ליטפתי בחושך וזלגתי
לא כי אתגעגע,
רק כי לא אתגעגע.

בדידות
צדקת, זמזום פסטל אכן תפס תפנית
ובהקלדה אחת קשרתי שוב קשרים שלא אוכל להתיר.
אלא שכאן בספרייה הציבורית הזו,השקט אוחז בטלטלה.
מבין המדפים עיניי פנסיונרים מציצות ב

גורל
מתישהו תצטרך לזיין, וזה יהיה כל כך קצר וחד פעמי
אתה לא כלבלב, כמו ההוא

חלום
לאחרונה כל חיות הבית מתרפסות בין רגליי באמצע הרחוב.
זה קורה בעיקר בדרכי אלייך או ממך, פינת משהו תל אביבי נחשב.
כמו שלגיה, מדלגת בחמלה ביניהם ובינינו,
פרגוד קטיפה כבד,

הגות
אני מחפשת עם מי לדבר.

אכזבה
מעולם לא הסכמת לקרוא את מילותיי,
של אחרים דווקא כן.
אני עסוקה כעת בקנאה ובכעס.
העיסוקים הללו מתנגשים אל מול האחרים-

מקום
ומי שכבר מגיע, מכיר בעל פה את הבשר
לוחץ בנקודות הידועות, ועל החדשות מוותר
שכן אני לא השתניתי עד לבלי היכר
ומכיוון שההיכרות ארוכה היא,

אכזבה
בשביל אהבה צריך להזדיין.
בשביל זוגיות צריך להזדיין.
בשביל חתונה צריך להזדיין.
בשביל ילדים צריך להזדיין.

הרהור
גם אני סתם
וסתם וסתם...

געגוע
על האבטיח אינך מוותר.
גם על סדר הכריות, הספרים והמצית בתא הנסתר שבתיק.
בגיל ארבעים הקיבעון מתהדק
ומעלה אבק בצדי הפנלים יחד עם שיערות חתולת הבית

בדידות
תמיד מחזיקה בספר, למקרה שמישהו ישאל למעשיי
אך אף פעם לא קוראת.
תמיד תוחבת עיפרון ודף, למקרה שאתקף בעצבות נוראה,
אך אף פעם לא כותבת.

קובץ שירים
אני משקיפה על הרחוב מטה
ורואה איש זקן סוחב סלים
אני רוצה לרדת לעזור לו
ואז נזכרת

אכזבה
אשנב חלונך שלא משקיף לשום מקום,
מארח חברה לעשן הסיגריות,
לא באמת הצלחת להניא מחדרך את הריח.
תמונות ילדותך מפוזרות על רצפת העץ מחוץ לאלבום,

אהבה
לפני כך וכך חודשים, הם גרו עוד יחד
היא הייתה הונגריה מרומניה
הוא היה פלורנטינאי מחיפה
כשעברו ליפו השאירו מאחור חתול.

גורל
הקארמה בניגוד לכל הציפיות, לא עשויה מפלסטלינה

אתמול הייתה תוכנית הומוריסטית בטלוויזיה
שידור חוזר משנות התשעים,
אז אחת שרצתה להיות מישהו
אמרה שפעם אחת היא מצצה

הרהור
רחלי מדריכה נערות בסיכון.
אנחנו יושבות באוטובוס בקו של החרדים, כביש 443
אני שואלת אותה מה הרקע שלהן
היא בוחרת משפטים תמציתיים
ומוסיפה שבעיקרון זה עניין של כוחות פנימיים

בדידות
החתולה יושבת על מטלטלי היחידים בעולם,
מנשירה קבוצת פלומות לבנות

אינטרוספקטיבי
מלטפת ונוגעת בבשר החדש כאילו נולדתי שוב בגיל שלושים וחמש,
נוסעים במורדות העיר העתיקה ללא כל מעצורים כי רציתי להתחבר
למקור היחידי שעוד נשאר חשוף אבל קהות וחלב חם מציפים וגוערים
בי להתקדם מהר אל עבר הזריחה ולהחסיר תפילה.

בדידות
אנשים נעלמו.
זו לא הייתה תחילת הדרך,אפילו לא אמצעה.
אנשים נעלמו, והופיעו בחלומות,
לפעמים אמרו מילות תודה ולפעמים מילות אהבה.

גורל
הוא אומר י', מתי תהיה לך זוגיות?

גורל
בעקרון כששאלתי בבית הקפה השני
באם תרצה שאכתוב עליך שיר ואתה הנהנת במבוכה,
אז בעקרון, לא באמת רציתי.
כי לכתוב על בחור שיר בפגישה השנייה זה לדעת

מקום
באחת הפעמים שהוצאתי את הכלב
נתקלנו בספסל

אהבה
לטל יש עכשיו חברה יפנית,
אבל היא בטח לא יודעת מה זה "אח שכול".

הגות
הפקק כבר כמעט והשתחרר
שבבי זיכרונות
עשר וחביתה שמנה ספוגה בשמן לידה מלפפון ועגבנייה חתוכים גס
תה עם חלב מתוק מתוק

יש שמות שצועקים אותם ברחוב
שיכולים לחצות אותך לשני חלקים.

אכזבה
רציתי לספר לך שאני משתדלת לקרוא כמה שיותר,
כלומר להחכים וזה אפילו לא דורש ממני מאמץ
זה פשוט קורה מעצמו.
אתך זה לא קרה מעולם, "המעצמו"


לרשימת יצירות המונולוג החדשות
אם היו לי אופניים הייתי מדוושת לראות היכן הוא גר
ואומרת להתראות לפני שהוא יאמר

הרהור
שלושה ימים התבוססתי במיטה.
מתפקדת כחולה מדומה, שום דבר לא כאב לי והכל כאב לי.
עד שביום השלישי קשרתי את הכלבה לברזלים שמחוץ לספרייה וניסיתי
למצוא ספר.
בסוף מפאת קוצר בזמן השאלתי ספר שירי הייקו של איזה מורה יפנית
מטופשת בת עשרים ושש.
אני בת עשרים ושש, ב




אל הארכיון האישי (64 יצירות מאורכבות)
Dear Sir,




אחד שיודע איך
להתחיל מכתב


תרומה לבמה





יוצר מס' 26603. בבמה מאז 27/9/03 16:17

האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות לי. ג'ונס
© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה